17.5.09

星期六上班

自從公司實行 "五天工作" 之後, 我已經絕少在星期六上班, 不過昨天(是星期六)我還是一早回了公司繼續工作.

星期六的辦公室格外很清靜, 鍵盤敲打聲伴著我為辦公室添了點生氣.

其實在星期五已覺得工作進度出了點問題, 老是 "卡" 在某個地方而進退不得, 但 "trouble-shoot" 的時間不夠, 又不能把硬件帶回家, 急性子的我等不到兩天, 所以決定星期六回公司繼續工作.

果然我的決定是正確, 昨天的工作進度很好, 之前的問題很快就解決了, 可能是少了平日煩人的電話, 更能集中精神, 看來星期六上班也是個不錯的選擇.

9 comments:

  1. 週末作,我就是喜歡那種零騷擾!

    ReplyDelete
  2. 美其名是五天工作
    但很多時都於週末帶隻手指返歸攪埋的手尾
    所以我吾反對五天半上班
    好多時週六下班還有大把時間做私人野
    如週六放假就會me me 麼麼...浪費半天!

    很認同清靜環境工作效率加倍!

    ReplyDelete
  3. FatCat..

    寧靜...諗嘢都快好多既...
    以前就係五日工,做到半夜12點,
    都係為左唔想星期六返工,
    唉!!計落工作時間重長過返五日半啦!!
    根本多嘢到做足七日都做唔晒既,
    就不如早d收工啦!!!

    ReplyDelete
  4. >>可能是少了平日煩人的電話, 更能集中精神

    唔係可能, 係一定.

    ReplyDelete
  5. Laulong,

    零騷擾真的很重要, 尤其當我做trouble-shoot時, 面對幾部電腦和螢光幕, 一對眼, 一雙耳和一個腦袋也覺得不夠用時, 那有多餘的精力去做應付別的事.



    三耳,

    如果可以把工作放在 "手指", 其實在家工作也可, 只是我的工作是 hardware dependent, 而且涉及幾部 servers, 不能帶走, 所以只有把自己帶回公司.

    ReplyDelete
  6. Mag,

    >>以前就係五日工,做到半夜12點,

    其實做到咁夜, 個人會好exhausted, 諗唔到野, 工作效率反而會下降.

    係呀! 多嘢做就無話五日定七日, 總之要在deadline前完成. 不過我公司有個senior好勁, 會帶埋睡袋返工, 以備不時之需.


    行行,

    開心大發現 - 星期六的辦公室原來是很可愛!

    ReplyDelete
  7. 非工作時間返工, 通常效率特別好

    ReplyDelete
  8. 篤篤,

    >>非工作時間返工, 通常效率特別好

    最好就係全公司只有你一個人返工, 因為我都算係是做支援, 有人返工我就有要支援他們, 星期六冷清清就至 "正".

    ReplyDelete
  9. sorry!

    係 "最好就係全公司只有我一個人返工".....

    ReplyDelete