7.2.10

2010 花墟行

還有一個星期就是農曆新年, 昨天與妹妹去了花墟買年花. 今年買了蝴蝶蘭和水仙, 還有花盆和水苔, 原本很想買幾枝人咁高既 "串串金", 但路途遙遠加上"人丁單薄", 最後只好放棄.


回家後, 把用了我差不多一個小時時間才把三盆蝴蝶蘭 arrange好, 不錯吧?!


水仙已有不少花苞, 要用冰水 "坐" 著來延遲開花

上年買了這條金魚掛飾, 今年再買多一條 , 總覺這樣的掛飾要成雙成對才好. 整個花墟就只有一間小小的店裡有得買, 老闆還說是最後一條, 看來我與這對金魚 "緣份不薄" 啊

牠們像對 "接吻"魚嗎?

10 comments:

  1. 哈!真有新年氣氛...花墟應該很多人吧!早的去沒那麼迫.妳看今天就下大雨了。

    ReplyDelete
  2. 咁快買定花?
    早日祝你花開富貴:D

    ReplyDelete
  3. 花墟好多人又好貴, 我年年都避之側吉

    ReplyDelete
  4. 三耳,

    花墟真的很多人, 但一年一次都要去逛下.

    是啊! 天氣真的不太好, 說會回暖兩天, 但近新年會再凍番.

    ReplyDelete
  5. the8, 行行,

    謝謝!

    盤蘭花攪左好耐至ok, 因為個盤不是太大, 放三盤有d難度.

    ReplyDelete
  6. 大力兄,

    >>咁快買定花?

    我驚遲d迫唔入花墟!!


    篤篤,

    花墟d野唔算貴啦! 我樓下街市d花就貴到嚇親.

    ReplyDelete
  7. FatCat..

    你好用心裝飾家居呀!!
    我都重未整理屋企,
    真是太懶了!!
    還有你的花併得好好,
    又有魚魚!
    新年快樂!!

    ReplyDelete
  8. Mag,

    新年屋企要好好睇睇至得架, 都唔知係咪年紀開始大, 新年都愛上了花里花碌同大紅大綠, 慘~~~

    ReplyDelete