10.6.10

是讚美還是詛咒?!

這兩個星期在公司真的忙透,一方面要為測試新電腦系統作準備,其間遇到不少技術問題,要不停上網搜尋資料,另外又負責支援各部門有關電腦的問題,雖然同team還有三位同事,但我的電話總是響個不停,一個又一個request,真是有點透不過氣來,終於有點按捺不住,半說笑半認真的問同事為何只記得我的電話號碼,同事的答覆是

"你做得又快又妥當囉!"

"你個同事?! 佢唔係拖我三個禮拜,就係話做唔到,我真係唔會搵佢啦!”

別人稱讚自己原本是值得開心的事,

但....我個電話又響啦....

原來工作做得又快又妥當是一種詛咒!

 

8 comments:

  1. um, 都係一樣的睇法:能者多勞!

    ReplyDelete
  2. 哈!與我遭遇一樣!這幾個月忙得連博也吾多得閒寫,咁我又覺得應付到忙碌工作好過吞卜扮忙囉!時間都快過的。

    ReplyDelete
  3. FatCat..

    我好清楚呢種感受啦!!
    以前同職位既就得我同另一個女仔,
    結果...我咪變咗"萬能俠"囉!!
    總是有問題,就只會"找 ah Mag 啦"
    結果明白話唔識唔知,
    係會做少好多嘢0家!!
    無奈自己太正直呢!!
    我估你都係咁囉!!!

    ReplyDelete
  4. the8,

    >>"能者多勞" 但 "多勞者死"

    你真明白箇中之道!!!

    laulong,

    >>能者多勞

    但我這個能者都會頂唔順, 好彩今日係星期五....

    ReplyDelete
  5. 三耳, Mag

    原來大家的遭遇都差不多, 這是"物以類聚" 吧!!

    說到底我也是自己的職責, 無得拖無得唔做, 不過三耳說得對, 忙也件好事, 時間都快過d.

    ReplyDelete
  6. 呢個現象叫做:God punishes the best!

    ReplyDelete
  7. Ebenezer,

    中文係咪 "天將降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨....." 下刪百字

    ReplyDelete