17.8.10

發雞瘟

我諗我病得好嚴重,已經發病兩個月,唔知有無得醫tim?

咩病? 好明顯係發雞瘟.

唔信?! 有相為証





救命呀 !

20 comments:

  1. 好嚴重!

    但我甩小黑尖那對! (well done!)

    ReplyDelete
  2. FatCat..

    你好似買咗3對"飛X雞毛"喎!!!
    你真係幾嚴重喎!!!
    不過花得起又無所謂啦!!

    ReplyDelete
  3. 哈哈....呢排落雨應該買野架!的款好斯文呀...

    ReplyDelete
  4. the8,

    Well done! 你係咁鼓勵梗我?!!
    不過佢d鞋真係幾好著.

    ReplyDelete
  5. Mag,

    之前無買過佢d鞋, 呢五對係上個月買, 不過都有折, 有兩對係50%off tim.

    ReplyDelete
  6. 三耳,

    女人買野真係咩都可以係藉口, 好天買鞋落雨買鞋.

    ReplyDelete
  7. 嚇得我,仲以為妳搞過D dirty 嘢添^^

    ReplyDelete
  8. Ebenezer,

    Choi過你呀! 依家係七月, 唔好亂講野呀^^

    ReplyDelete
  9. 冇怕!Imelda比你病的更重,你的?小儿科罢了!

    嘿嘿嘿~~~

    ReplyDelete
  10. 嘿嘿,

    歡迎你啊.

    Imelda是總統夫人, 再買多幾百雙鞋子也沒問題; 我的 "病情" 就是再嚴重, 相對她也是望塵莫及~~

    ReplyDelete
  11. Ha Ha ... I bought 2 pairs too during sale period - grey n dark blue! I like the plastic one too but the size is not fit ... no half size ar!

    ReplyDelete
  12. 我剛買了3對,因為天氣熱,在PP附近吃過午飯就逛PP的F店了。

    她的款不是太齊,但是對初次光顧人士(如我)也可以。

    我一向有點抗拒open-toe, 不過試了對3cm後覺得不難看。其實我出來做事以來,絕少穿有踭的鞋(枉論高跟鞋),有4年因為posting的情況,天天穿球鞋返工,所以有點高度的鞋對我來說,都是challenge。

    7cm就不用預我了,所以我選了open-toe 3cm (黑色), 另外一對5.5cm(密頭)- 淺灰色, 一對方頭厚踭(黑色)。

    畢竟太久沒有穿有點高度的鞋了,我明天會買一對可以在公司穿的拖鞋。讓我的腳慢慢適應。

    錢是花的很高興的,F是value for money啊。

    (還多手地買了個當季wallet;p)

    (錯過早一輪的減價,不過,來日方長......)

    ReplyDelete
  13. Kate,

    >> grey n dark blue

    Nice colour ar!!

    Yes! The plastic one has no half size. The one I have is 7, but I still found a bit bit small. Guess what? I can take 6.5 size in normal style.

    ReplyDelete
  14. dd2,

    嘻嘻, 原來你都 "發雞瘟"ing....

    F 的open-toe其實很好看, 而且價錢比密頭還貴, sales姐姐說因為open-toe手工比較繁瑣.

    我也有3cm和5.5cm, 不過要小心穿這些非厚踭的鞋, 我那對藍色open-toe就因為不小心鞋踭弄破了, 心痛死,

    ReplyDelete
  15. ^我的朋友說落兩照穿F(密頭),你的經驗呢?

    ReplyDelete
  16. dd2,

    >> 落兩照穿F(密頭)

    我唔捨得落兩著, 皮濕後好難攪. 我著完會用tissue抹好, 然後放好在盒中.

    記得keep住張單, 有18月保養, 千萬不要為鞋 "加工" (eg 防滑底), 否則沒有保養.

    ReplyDelete
  17. ^個sales姐姐都有提我唔好加鞋碼,因為會破壞鞋底的皮喎。

    今日再穿方頭粗踭F鞋,感覺是:腳踭好舒服,完全唔刮腳,不過左腳腳趾尾部位略感到stressed。明顯是我隻腳未習慣。

    我在office換上平底拖鞋,回家後,雙腳不太倦。

    長時間穿/天天穿, 我就不會了。其餘兩對靚款的,鞋頭更窄,我會等對腳適應了最易穿的方頭粗踭,再穿呢兩對。

    我把鞋放在附送的鞋袋(加防潮/吸味包),再放在鞋架(不是cupboard/closet)。

    用鞋毛抹比較好吧?

    ReplyDelete
  18. dd2,

    我也覺得F的鞋很合我的腳形, 所以買到有點失控.....

    不過我好慘, 我是大細腳, 之前試6.5號以為OK, 著上了大半天才覺得緊, 現在我死也要7號, 6.5號只有用擴鞋器了.

    >> 我把鞋放在附送的鞋袋(加防潮/吸味包)

    你仲細心過我!! 我會用個盒, 因為盒上有圖可以好易identify到對鞋, 為左這五對鞋, 我大執了客廳一日!!

    ReplyDelete
  19. 今日第一次穿open toe 3cm, 腳踭位一樣好舒服,不過鞋頭更窄。幸而我在office預備了拖鞋。

    沒穿著她走太多路,回家時腳不太倦,不過腳趾公紅了,有點損。因為真的很久沒穿窄鞋頭了。

    這一對要多一點時間適應。剛好weekend, 就讓雙腳休息一下!

    ReplyDelete