3.4.11

換新衫,食乳鴿

嘩! 好耐無寫blog啦,換個新形象先!

話說昨日天朗氣晴,肥貓好想出去沙田行吓,貓生話不如龍華去食乳鴿,好喎!都好耐無去過龍華啦!


沒有往客只有食客的龍華酒店

因為時間尚早沒有太多人,長長的走廊顯得冷清


好一遍大紅燈籠高高掛


酒店分室內室外;室外有點 "雍雅山房" 的影子,室內卻有點殘舊,不過 "醉翁之意不在酒",大家都只管食 


主角出場啦,好味!


百花釀豆腐,不錯 

6 comments:

  1. 過新background 幾靚,唔錯。我未去過龍華,不過個場境,尤其是d紅燈籠,有d似買兇殺人最後果一幕。 :)

    ReplyDelete
  2. FatCat..

    嘩!!你返黎...la!!
    龍華?? 真係10幾年都無去過...lu..
    係咪重咁好食呀??

    ReplyDelete
  3. Xavier,

    >>不過個場境,尤其是d紅燈籠,有d似買兇殺人最後果一幕。 :)

    我對嗰條長長而又掛滿紅燈籠既走廊都有d恐懼感, 因為全條走廊都無人, 風吹埋呢都幾陰森吓...... 好在日光日白....

    ReplyDelete
  4. Mag,

    你好呀! 懶左一排.......

    我地叫左兩菜一湯, 乳鴿真係幾好味, 好多汁, 味道適宜, 上枱時還是熱辣辣的....
    百花釀豆腐都幾好, 不過等左好耐!

    我地五點就去食, 雖然係早左d, 不過都有幾枱人, 越夜就越多人.

    ReplyDelete
  5. 已 N 年沒去了,但那長廊,我還是有點印象的!

    ReplyDelete
  6. laulong,

    原本我們想去"雍雅山房", 不過我想那兒可能已成了某某地產物業.

    ReplyDelete