23.4.12

大家好, 好久不見

Hi 很久不見,大家好! 


算算看已經多月沒有寫blog,不知從何來的動力竟然想再寫blog!


其實我工作忙得要死,新上司要求又多又高,個個同事都不同程度地給他 “揸乾揸淨” ,有同事結婚兩年至今還是忙得不能放假,以至蜜月大計遲遲未能成行,可憐!!


可能是物極必反,我忽然很想做一些很久沒有做,但又想做的事,好像是煮一頓飯,寫一篇blog, 又或是踏一整天單車!   


不知道何時會寫第二篇blog, 但這刻我覺得很滿足!


要睡覺了,一覺醒來又要為明天又“煩”又重的工作而努力。

8 comments:

  1. 等你第2篇blog 出爐!

    自由

    ReplyDelete
  2. 貓貓好耐無『見』喇!你好嘛?

    我見到你個 subject 仲以為入嚟會見到...蘇蝦添!(諗多咗!)

    等你再貼文!

    ReplyDelete
  3. 我係 the8 呀!

    ReplyDelete
  4. 最近我跟妳的情況差不多,工作忙到不可開位,因此,我都潛咗水一排!

    點都好,希望大家都可以keep住,多d浮出水面透透氣啦。

    ReplyDelete
  5. 卡臣,
    我會加油, 謝謝你!!


    LAULONG,
    你好呀! 別來無恙!


    自由,
    第二篇? 快架啦。。。。。


    E兄,
    原來大家同病相憐!!

    ReplyDelete