23.8.07

情迷Minx鞋


最近迷上 Jelly Beans's 姊妹線 Minx鞋,愛它柔軟,愛它舒服。

第一次試穿的時候, 就有種"驚艷"的感覺.......我終於找到了。

經我明查暗訪之下,發現它的價錢會因地點和店舖位置而不同,而相差很大,同一對鞋在Sogo售$690,在荃灣南豐一樓$450,二樓$390, 想要買便宜的就要多格價。

對我來說,Minx鞋唯的一缺點是高踭款式少,絕大多數款式都是平底或者矮踭, 可惜!

2 comments:

  1. 我係幾前年都好中意呢兩個牌子...多數係家樂商場,如妳所說二樓平過一樓,後來多了很多款好似有些漏,款就越來越妹妹,重要吾多舒服...就放棄了,現在鞋櫃還有幾對不過都是幾年前的了!
    最近買乜鞋想信妳都知,真係慳好多錢。
    妳最近有冇買新鞋啊?

    ReplyDelete
  2. 無呀! 因為買埋太多鞋, 好多都未著過, 不過好想試你講嗰兩個牌子 ^__^

    ReplyDelete