6.9.08

蛋之迷 - 嘉樂冰廳

今日無無聊聊去荃灣, 老公話想試Open-rice中被人力薦的嘉樂冰廳. 此店之奄列三明治是 "鎮店之寶", 去到餐廳門口已見人龍, 可見人氣不差.



餐廳不大只有二十多個位 (全是 "卡位"), 食品有不少選擇, 而且 "嗰樣" 唔差, 好似牛腩麵, 鹵水雞翼和鹵水豆腐...... 不過因為已經 "飲茶", 在半飽之下只叫了紅豆冰, 奶茶和蛋治, 還好只叫了一份蛋治, 不然我倆一定 "飽死",

唔信?! 有相為証........

你見過這樣厚的蛋治嗎? 好味不過要等好耐

這裡的奄列份量同樣驚人, 小奄列(下圖)已經是 "滿瀉", 大奄列可能要用盆載!!

我有一個問題很想問老闆 : "你啲蛋既入貨價係咪好平? 又或者你係咪有個私人雞場 ??

嘉樂冰廳
荃灣新村街40B號地下
電話 : 2493 7308

2 comments:

  1. 唔係吓話!? 我係荃灣蒲咁耐都唔知有間咁嘅茶餐廳? 真係"有冇攪錯"呀!

    ReplyDelete
  2. 唔好怪自己, 我都係最近至知!! 講俾我屋企人知, 亞媽即刻話 "係呀, 近街市嗰間, 唔知點解成日都有人排隊等....."

    ReplyDelete