24.11.09

2012


[2012]是近期一部很熱門的電影, 上網訂圓方The Grand的電影票也等了幾天才能有好位置, 看這些震撼的電影, 圓方The Grand是我不二之選.

[2012]的故事緣於巨大太陽風暴造成地球核心中的「微中子」產生變化, 加熱了地球核心, 引發了連串翻天覆地的災難. 不過貓生說其實「微中子」不是什麼新鮮事, 每日就有約四百多萬粒「微中子」在我們身體穿過.

[2012]單是看電影特技也足以令人目定口呆, 整套電影計算精確, 沒有什麼冷場, 有些情節也很感人; 其實生離死別, 只要你看得投入就自然會感動.

看這電影我有點感慨: 大自然的力量真是非人可以想像, 人自稱 "萬物之靈", 但面對天災時人類又是何等的無助. 電影也令我更相信世界是絕對不平等, 雖說生命不分貴賤是同樣寶貴, 但在重要關頭, 我們千萬條生命還不如一幅 "Mona Liza" 和一個 "大偉像" (當然要是真跡!!).

"如果真要面對這滅世的一天, 你會如何自處?"

我沒有10億美金去買方舟的門票, 而且我覺得能夠留下來的不一定比離開的好, 所以我想我會像電影中的人一樣, 吃著早餐, 看著報紙, 然後靜待 "事情" 發生, 到這一刻我只想緊抱著我最愛的人, 管它地震海嘯, 也要緊緊地抱著直至海.枯.石.爛!






10 comments:

  1. 貓生連微中指都識,好勁呀^^

    ReplyDelete
  2. "如果真要面對這滅世的一天, 你會如何自處?">>..搵個好位置繼續影相等運到^.^!

    ReplyDelete
  3. Ebenezer,

    我地睇完部戲, 好科學咁討論左一輪, 什麼微中子, 兩極轉移, 佢樣樣都曉, 我好似上多堂物理課咁!

    ReplyDelete
  4. Denzel,

    >> 搵個好位置繼續影相等運到^.^!

    你果然都係繼續影相, 真係一個不折不扣的影相痴! 不過你都要捉埋D嫂, 唔係邊個係你身邊睇頭睇尾.

    ReplyDelete
  5. FatCat ...

    這套片我初時無咩留意,
    但係連一個窮到死既朋友都去睇早場,
    我就覺得好吸引,加上你都睇...
    我又d心動呢!!

    比著我..都會抱著我的最愛等這一刻的來臨,
    已無所求啦!!!

    ReplyDelete
  6. Mag,

    >> 但係連一個窮到死既朋友都去睇早場,

    你既講法好好笑!!

    呢套戲係套不折不扣既商業戲, 有話題而且絕無冷場, 看特技也值回票價, 也有令觀眾有思考的空間, 七十多元我覺得值, 不過要好的戲院看, 如megabox或圓方the grand.

    ReplyDelete
  7. 肥貓,
    捉埋D嫂?唔使捉架,打風都打唔散架啦^^!

    ReplyDelete
  8. Denzel,

    >> 捉埋D嫂?唔使捉架,打風都打唔散架啦

    使唔使咁癡纏!! 不過D嫂見字一定好開心!!

    ReplyDelete
  9. Richmapoorma,

    >> 睇完都幾驚!

    驚電影會變成真實?

    ReplyDelete