29.11.09

我和醫生有 "很多" 個約會


十一月是我生日的月份, 但今年十一月我好 "黑", 一個月有三個星期身體是抱恙.

先是月初頭痛, 是不定時的剌痛, 沒發作時是正常人一個, 怎樣按也按不到痛處, 但一痛就像被人雷擊一樣, 睡也睡不著, 醫生說是神經線發炎, 吃了兩個星期止痛藥才有好轉.

好了, 當頭沒那麼痛, 又到喉嚨發炎, 然後是感冒和肚瀉, 於是又看了兩次醫生, 看醫生的密度連護士姐姐都認得我, 真是十個倒楣!! 而我一直所吃的藥十居其九都是令人有睡意, 所以我總覺得這兩三個星期自己都是迷迷糊糊的過.


15 comments:

  1. 保重啊肥貓! 呢啲天氣真係好易令人中流感的! 多啲休息吧!

    ReplyDelete
  2. 小病是福,就當休息一下啦:)

    ReplyDelete
  3. the8,

    係呀! 成公司人都係度咳, 好驚!!


    laulong, 行行,

    謝謝! 現在好了很多 ^__^


    Ebenezer,

    希望如你所言是福吧!

    ReplyDelete
  4. 補祝生日快樂...永遠身體健康^^!

    ReplyDelete
  5. Richmapoorma,

    謝謝! 依家好番好多啦.

    ReplyDelete
  6. Denzel,

    你都幾細心, 多謝哂!

    ReplyDelete
  7. TAKE CARE LA.

    不過我覺得食得西藥多,個人會好燥...呢排咁o岩我都成日喉嚨痕,飲多d川貝批把膏應該會有d.幫助.

    希望你早d好返啦 :)

    ReplyDelete
  8. Xavier,

    已經好得七七八八, 食西藥真係好攞命, 好"散", 依家晚晚飲蜜糖水, 好潤喉, 不過好肥.

    ReplyDelete
  9. FatCat...

    你既情況..我諗我好了解,
    因為我成日都係咁,
    我係長期病人嘛!!哈哈!!

    你諗下耐不耐病一輪,
    過左就有好事黎既話,
    會開心好多0家!!

    不過你公司成日有人病,
    你不如食下維他命,
    扺抗力好d..就自然病小d..
    因為我以前公司同事成日病,
    後來我就食維他命,
    真係病小左好多,
    你都可以試下呀!!!

    祝你早日康復!!

    ReplyDelete
  10. Mag,

    >> 你不如食下維他命,

    維他命有好多隻, 以前有食維他命c 同 b, 你食開邊隻?

    ReplyDelete
  11. FatCat..

    每個人所需的維他命C..
    每日一個橙都已足夠,
    所以我會每日食一個橙...
    而我好多時都生"飛滋",
    醫生話我缺乏維他命B12 & B7..
    所以我食B雜..
    另外維他命E可以令皮膚問題有幫助,
    我都會食..
    你要留意個指標不能過量..

    所以一般維他命C及E
    一粒都有可能超出每日吸收量,
    我會每2至3天食一粒維他命E,
    E係會於體內儲存及使用,
    一粒已足夠幾天既量,所以我唔會食多...

    ReplyDelete
  12. 雖然遲留言,都希望你冇事啦!保重!

    ReplyDelete