6.12.09

太專注不是件好事 ?

一個人太專注去做事原來也很腦人!

話說最近接手去做一個project, 因為資源的問題, boss話 "粗粗地" 做住先, 有了個 "外殼" 才向大老闆要錢再做得好一點. 但在資源有限的大前提之下, 所做出來的效果就有點 "肉酸", 好像明明可以電腦化的工作, 現在便要用人手做, 步驟繁複而十分費時, 所以最近不停去想和嘗試怎樣用有限的資源做把工作做得更好, 這樣的想法塞滿我腦袋, 想了又試, 試了失敗後又去想別的, 整個星期自己就像只為這事而生存一樣, 星期六還迫貓生倍我回分公司 (一個我覺得很恐怖而且無人的商廈) 做了大半天, 事情還不是很順利, 之後連吃飯的心情也沒有, 只想回家再做點有關的research.

我很討厭自己整天只想著這件事, 但卻又不自控地去想, 太專注的確不是件好事. 其實凡事都不應過份, 只是當自己是局中人的時候, 很多事都很難自控.

20 comments:

  1. 唔夠budget去做project真系好慘...。weekend要返要亦系慘... (前一排我都系咁)anyway,太大壓力會好容易生病,take care啦。 And, good luck :)

    ReplyDelete
  2. 肥貓,
    係架..."一個人太專注做事很腦人"...不過,"不專注做事會令其他人腦人"...睇黎你都係天生責任感重...應該係時候放輕鬆一點了^^!

    ReplyDelete
  3. 係咖,太注重某樣嘢真係未必係好事,我前排晚晚 (一至日) 都係屋企覆 email , 後來覺得唔掂喇個人太 tense 喇, 於是要自己識拎識放底,當堂人都無咁燥!

    你要保重及平衡自己工私兩方面呀!

    P.S. 貓生真好,陪你返公司 OT ,好溫馨!

    ReplyDelete
  4. When you are too focus on the situation in front of you. It makes it harder for you to jump out of the box (or think outside the box), thus making it harder for you to make any breakthrough.

    Try to avoid OT, it makes your productivity lower. According to my colleague, OT is only good if you actually WANT to do the job.

    ReplyDelete
  5. Xavier,

    唔夠budget去做project真係十個慘.

    weekend要返工其實我唔介意, 不過做唔到野就好唔開心!!!

    係呀! 之前個頭痛, 醫生同我分析過係同壓力有關.

    ReplyDelete
  6. Denzel,

    唉! 我都想咩都唔理就同個boss講無辦法, 但係過唔到自己, 我只係覺得個project經得我手, 唔想 "肉酸肉酸" 咁就算! 同事話我唔值得為個boss咁博, 我就覺得先盡量去做, 唔都先算啦!

    放鬆?! 等個project完左至得呀 >__<

    ReplyDelete
  7. the8,

    >> 後來覺得唔掂喇個人太 tense 喇,

    係呀! 就係呢種感覺, 個腦唔識諗其他野, 救命呀!!

    ReplyDelete
  8. Desertfox,

    >> It makes it harder for you to jump out of the box

    I totally agree with what you've said. The problem is I'm not able to think out of the box. I guess I need to cool down and step back for while!!

    ReplyDelete
  9. 等個project完左,記得去旅行...
    講真架!!

    ReplyDelete
  10. (搭訕) 咁呀梁定兄今年打算去邊度旅..旅..旅..呀?

    :)

    ReplyDelete
  11. Denzel,

    我都好想去旅行, 以前一年會去日本兩次.

    不過依家我份工既問題, 我唔可以攞假超過三日 (include sunday & holidays), 所以...... 要到出年四月至可以放長假, 我積埋d假成二十幾日都唔可以放住, 真慘!!

    ReplyDelete
  12. 肥貓,
    吓"唔可以攞假超過三日"?
    唔緊要啦,同貓生近近地散心一樣咁開心...行開下點都好架**!

    ReplyDelete
  13. FatCat..

    專注並不是壞事,
    重要是你要用怎樣心態去處理,
    要識得分配好時間去進行,
    就會做得更好,
    有時不停想不停做,
    都不及出街走走看場戲後,
    回到工作上,反而事半功倍呢!!!

    ReplyDelete
  14. Denzel,

    係呀! 我得閒就會同貓生落公園行下..... 好似d亞公亞婆咁^__^


    Mag,

    有時就係會諗到顛而唔識得抽番出去.
    正如你講一樣, 出去走個圈, 思路會好快番返黎.

    ReplyDelete
  15. FatCat..

    係0家!!
    所以我成日有籍口出街嘛!!哈哈!!

    我有事想請教你呀!!
    可否電郵同你傾呀??
    my mail: magnetyip@yahoo.com.hk

    ReplyDelete
  16. 要旅行的话, 来挪威也不错啊. 吃住我的.

    ReplyDelete
  17. Desertfox,

    >> 要旅行的话, 来挪威也不错啊. 吃住我的

    一言為定!! 我好食得, 可以食哂你家中所有的食物, 你可不要後悔, 嘻嘻....(奸笑中)

    ReplyDelete
  18. 没问题, 我家里有很多面包, 还有挪威的水是免费的. 包你不会挨饿.

    ReplyDelete
  19. Desertfox,

    多謝! 水和面包都好, 不過我更想吃牛排, 香腸, bacon, ham.... 我是食肉獸!!

    ReplyDelete