30.12.09

身在福岡

當你讀到這篇文章時, 我可能已經在飛機上, 又或者正在漫步福岡, 品嘗博多拉麵.......

是啊! 我又去了日本, 雖然只是短短四天, 但早機 (7:00am) 去晚機 (10:00pm)返, 而且從未踏福岡, 算是有足夠的 "藉口" 讓自己 "放肆" 一回; 不過去銀行換日元的時候真的有點 "心如刀割", 85的匯率真是從來未試過!!


我會在日本渡過2010的新年, 在此祝各位有一個開心快樂的新開始,
新年快樂

12 comments:

  1. 貓姐:

    玩得開心啲,更祝新年快樂!

    我也很好,多謝你呀!

    ReplyDelete
  2. 你就Happy 啦, 不過今年好似幾凍, 買野唔駛諗咁多,O岩睇就買啦。

    Happy new year !

    ReplyDelete
  3. 一於食到盡,玩到盡,買到盡happy到盡!!

    祝妳同貓生喺日本風流快活,幸福恩愛,happy new year^^

    ReplyDelete
  4. 在日本玩得开心D啊. 吃多D, 然后变得像照片里面的猫一样.

    ReplyDelete
  5. 玩得開心d呀!!! 日本..我都想去呀!!

    ReplyDelete
  6. 新年快樂啊!福岡的豬骨拉麵還讓人懷念流口水的....
    假期愉快啦!

    ReplyDelete
  7. FatCat..

    新一年第一日係日本好"正"呀!!
    咁就要食多D,買多D啦!!!
    新一年新開始,
    身體健康,新年快樂!!

    ReplyDelete
  8. 你就好la, 有得去旅行,
    我仲要番工ar, 嗚~~~

    happy new year !!

    ReplyDelete
  9. 噢...唔知係日本過除夕係點呢?

    新年快樂呀貓生貓太!

    ReplyDelete
  10. 謝謝各位的留言....

    新年快樂!

    雖然是辛苦了點, 但福岡好好玩, 好好食!

    ReplyDelete