9.12.09

暫時甩難

好囉 ! 之前嗰個無咩budget但係又要行得走得既project終於交左貨, boss臨尾仲問可唔可以再加多個function......

"得! 梗得啦! 有錢再做多幾個project..s都得", boss笑而不答!

暫時甩難, 我當堂好似魂魄都番哂黎, 十個醒神. 一放工就自我放逐IFC. 今年IFC的聖誕製飾沒有上年的精彩, 我依稀記得上年是一株由無數條水晶鍊組成的超大立體聖誕樹, 樹立在IFC的大堂, 美得 "不可芳物".

不過 "醉翁之意不在酒", 我的目標是shopping 和 shopping, 套用王迪詩所言: "買衫是一種 intellectual activity. 衣服不但反映一個女人的品味, 更反映她的智慧", 這樣的智理明言, 我當然是義不容辭去 "瞓身" 附和.

6 comments:

  1. 終於見你識講笑^^!
    一眾blog友可以放心啦...

    ReplyDelete
  2. Denzel,

    我其實好多時都係好講笑架, 笑人笑自己都ok, 我prefer開開心心多d.

    ReplyDelete
  3. Kate,

    Guess what? I went to BV shop in PP this afternoon..... and bought a wallet (in purple colour). The Sales told that it was the last one available in HONG KONG. Believe or not, 3 seconds after I decided to buy, another girl wanted to check the wallet. But it was mine la..... he~~ he~~

    ReplyDelete
  4. FatCat..

    放下工作就要輕鬆下啦!!

    講起買衫...
    自從無工作都好少買衫,
    以前真係好鐘意扮靚,
    唉!!諗諗下唔好俾籍口自己!!
    都係要扮下靚先得,唔係好對唔住自己0家!!!

    ReplyDelete
  5. Mag,

    係呀! 可以放鬆就要盡量放鬆, charge滿電就可以再努力工作.

    >>自從無工作都好少買衫,

    其實買衫係其次, 要扮靚了得我覺得要識mix & match, 衫唔需要多識著識襯就ok!

    ReplyDelete