21.12.10

速寫

十二月過了一大半我才寫了兩篇blog文,可想知而知我有多忙 (..... 和有多懶)!

早一陣子天氣很冷,所往的地方只有六度,冷得只想在暖暖的被窩裡 "終此一生";不過難得天朗氣晴,一於和貓生去行山,原來香港的天空也可以很藍.


上兩個星期與朋友聚會,大家說起 "煮飯經",三女一男你一句我一語,由le creuset (鐵鍋品牌)說到city super大減價,k小姐決定要煮她人生第一個 "煲仔飯",努力啊!
第二天煮了個牛扒,賣相不錯吧!不過牛扒有點overcook!!


都係嗰句 "辛苦搵來自在食",上星期貓生好乖,book枱之餘還請我食A4牛,如果你也喜歡食燒牛肉,下次試一試用薄荷葉包往來吃,那種滋味的感覺只有一個字 -- perfect !!  

8 comments:

  1. 我由上星期開始,已經食咗好多餐勁,嚟緊仲陸續有來....

    都係妳果句:辛苦搵來自在食:)

    ReplyDelete
  2. 又係一個肥人的節日,未過聖誕,我已爆錶!

    ReplyDelete
  3. Eben,

    你好有"食神"喎!!


    laulong,

    "爆錶"唔緊要, 做多d運動啦, one more, two more!!!

    ReplyDelete
  4. FatCat..

    有時間都係做下運動好,
    因為我都肥咗4磅...好驚!!

    你既煮藝好好!!
    所以貓生也要請你食好嘢呢!!

    ReplyDelete
  5. skii,

    邊樣吸引? 係咪碟牛肉呀?


    Mag,

    冬天係好易令人肥, 唯有做多d運動.

    我既煮藝還有許多進步既空間, 貓生都幾捨得食架, 反而我會在食方面隨便一d, 食左就無,唔捨得食咁貴...

    ReplyDelete