2.3.11

男女大不同

在網上看到,我和貓生都笑了.... 










9 comments:

  1. 呵呵,所以女人同男人永遠有時差,也沒時差:p

    ReplyDelete
  2. 呢個係妳同貓生嘅真實描述嗎?

    ReplyDelete
  3. laulong,

    >> 所以女人同男人永遠有時差,也沒時差

    說得好 ^__^

    ReplyDelete
  4. Eben,

    真實到不能.

    不過我無用咁多護膚品.

    ReplyDelete
  5. FatCat..

    一個鐘真係無走雞!!
    做女人就是煩,但係唔煩....
    男人有嚴你唔夠靚呢!!
    令我想起一句話:
    沒有不靚的女人,
    只有懶的女人....
    所以唔可以懶...訓小D都要...la...

    ReplyDelete
  6. Mag,

    >>沒有不靚的女人,
    >>只有懶的女人....

    金句呀! 我都同意女人要打扮得宜, 除了取悅另一半, 打扮得靚自信心都倍增, 當然內在的修養都重要, 不過呢個年代又有幾多人會重視個人修養呢?!

    ReplyDelete
  7. 完全同意"樓上" Mag 的留言,

    >>沒有不靚的女人,
    >>只有懶的女人....

    還有,

    >>女人要打扮得宜, 除了取悅另一半, 打扮得靚自信心都倍增, 當然內在的修養都重要...

    嘻嘻,我不敢自認有"內在的修養"...

    ReplyDelete
  8. SKII,

    你客氣啦!我感受到你係有內在的修養架, 嘻嘻.

    ReplyDelete
  9. 因為女人較姿整...愛美,取悅自己也讓城市變得漂亮

    ReplyDelete