20.2.11

情迷.日本.士多啤梨

肥貓好鐘意食士多啤梨,首選當然是來自日本的,不過近年南韓的士多啤梨也很好吃,樣子沒有日本的漂亮但勝在香甜;美國的士多啤梨,"大大舊" 卻甜和香欠奉,不吃也沒有損失.

一分錢一分貨,日本的士多啤梨售價很貴,樓下的百佳超市賣 "百幾蚊" 一小盒,你唔好去搶!! 

上星期在Three Sixty內,竟然發現兩盒日本士多啤梨同樣買 "百幾蚊",我當然唔會錯過,原來Three Sixty有嘢平過百佳,姊妹們要多加留意. 




多誘人的士多啤梨

9 comments:

  1. 士多啤梨係好鬼誘惑嘅!

    ReplyDelete
  2. laulong,

    我都有同感, 好想一嗒吞左佢落肚!!!

    ReplyDelete
  3. 心形嘅水果,最啱同情人一齊食啦^^

    ReplyDelete
  4. FatCat..

    呢個包裝既士多啤梨,
    我都有買開,真係好甜呢!!

    ReplyDelete
  5. 貓: 我 blog 果隻(同手機一齊影果個唔係表哥係 korea 買返嚟果啲)都係來自日本 (我係 taste 買)...一盒六大粒,兩盒一 pack 賣 $198...但噚日見到貴咗...賣 $258...都唔知乜因由會貴咗!

    對我嚟講...士多啤梨的誘惑真係...無可抗拒~ 我估你都係!

    ReplyDelete
  6. eben,

    >> 最啱同情人一齊食啦^^

    我就話最啱叫情人買俾自己食, 嘻嘻!!


    Mag,

    >> 我都有買開,真係好甜呢!!

    你真係識食啦!

    ReplyDelete
  7. the8,

    >>一盒六大粒,兩盒一 pack 賣 $198...但噚日見到貴咗...賣 $258

    真係粒粒值幾十蚊呀! 成$258一盒.... 同打劫無分別.

    ReplyDelete
  8. 我都好鍾意食日本貨, 不過價錢唔平, 而家食韓國來既都ok.

    ReplyDelete
  9. 我食過好幾次,都以為一盒$128,所以次次都拿一盒(冏)!下次識了。

    韓國那隻我也食過,不過有一段日子水準下降。上星期試番,好咗,但未回復兩年前的水平。

    美國Long-stem,還是免了。日本那些起碼貴得來好吃。

    ReplyDelete