8.2.11

鴨寮街地攤 vs 添好運

新正頭沒有什麼地方去,沒有去黃大仙,沒有去林村,更沒有去車公廟和看煙花,卻在大年初二給貓生 "半推半就" 的拉去了深水埗鴨寮街,此行簡直令肥貓 "眼界大開".

新年期間的鴨寮街 "正常" 店舖都關門大吉,餘下的全是地攤,買的什麼都有,玉石、類似古玩的物體、光碟、衣服、鞋襪,但我眼見買垃圾是最多,真是比旁邊垃圾筒的垃圾更 "垃圾",舊不用說最大問題是又殘又髒;貓生說我眼中的垃圾可能是別人的寶貝.....

"I cannot agree you more...... 不過走得未??",貓生也在 "半推半就" 的情況下給我拉走了. 


去到深水埗也就不能不去有米芝蓮一星的點心專家--添好運



當日人不算多很快便可以入座,我們兩人叫了八碟點心,每一樣都很出色,蝦餃、腸粉和粉果很好吃,全因麵粉處理得好,所製來的 "皮靚" 而有 "咬口";




最好吃是招牌酥皮焗叉燒包,我一向不太喜歡又甜又咸的焗叉燒包,不過此包卻不容錯過,因為外皮是脆脆的餐包,裡面包熱騰騰香甜叉燒,好吃得不行,那種美味令我感受到製作者的用心,去日本旅行我常常吃到一些令我感動的食物,在香港很少有這種感覺,這個焗叉燒包是其中之一.最最令人驚喜的是八碟點心連茶錢只是$130元,難怪這家店門前總是人山人海.好的食物當然自然是她最吸引人.
不能錯過的焗叉燒包

14 comments:

  1. 噢,我最鍾意叉燒餐飽,揾日放學撩去歎番件先 :D

    ReplyDelete
  2. 鴨記好玩ar, 雖然d野唔多arm我~~

    ReplyDelete
  3. laulong,

    你最鍾意叉燒餐飽, 就一定唔好錯過啦, 十個 "正"呀!

    ReplyDelete
  4. Desertfox,

    weekdays可以訂位, 回來試試!!

    ReplyDelete
  5. 卡臣,

    係呀! 我都覺得好lucky, 因為傳說中無論是總店或分店都是勁排隊, 仲要"齊人"至有枱, 我倆等了不足半小時就可以入座, 真係有d感動.

    ReplyDelete
  6. 篤篤,

    >>鴨記好玩ar?

    我感受唔到呀! 不過d擺地攤既人好惡, 有人影地攤d相, 即時被人喝往, 我地離開左之後, 新聞仲話有人在鴨記打鬥, 好驚呀!!

    ReplyDelete
  7. 鴨寮街好精彩,一D都唔悶!

    ReplyDelete
  8. FatCat..

    去鴨記係男人既專利,
    下次都係佢自己去行好D...
    因為會悶死你呀!!

    ReplyDelete
  9. 好久以前,我一條佬住過鴨記隔離條北河街,現在都好懷念以前果d荒唐嘅日子。

    ReplyDelete
  10. 佛爺,

    >>鴨寮街好精彩,一D都唔悶!

    我老公同你都有相同的感覺!! 我能力有限, 感受唔到.....

    ReplyDelete
  11. Mag,

    >>去鴨記係男人既專利,

    都係同你啱channel一d, 嘻嘻^^

    ReplyDelete
  12. e兄,

    你有無同e嫂一齊過去鴨寮街?

    ReplyDelete