13.2.11

情人節...... 之食在澳牛

話說貓生想預祝情人節,問我想去 "大X樂" 定 "大X活"食晚飯. 嘩!俾我有得有揀,簡直感動到無嘢講........... 不過最後我倆還是去了名震港九, 久居Openrice首位的 .......


---- 澳牛(澳洲牛奶公司)食晚餐.


我最喜歡吃澳牛的多士和炒蛋,不過最怕就是那裡 "光速落單法" 和 "打仗式催逼食法".記得有一位台灣博客光顧澳牛後有這樣的評語:他說如果你想一嘗在牢獄食飯的壓迫感,不妨到澳牛一 "食"!

不過今次光顧,發覺澳牛侍應的服務態度改善了很多.不用在二秒內落單,食物依然在落單後閃電式上枱,但多士和炒蛋美味依舊,最unbeliveable的是埋單時,侍應 "幾有誠意咁" 祝我們新年快樂,當時我的感覺是 "原來太陽是會從西方升起"!!

其實澳牛的食物很不錯而且價錢大眾化,如果再加上好的服務態度,就真是perfect!!

在此祝各位情人節快樂,只要相親相愛,情人節食澳牛都會好開心.

10 comments:

  1. 哎,你話我幾背呀,哩間我又唔識喇 :(

    去去,揾日去食 (減肥中,嗰日就只食哩餐喇) !

    ReplyDelete
  2. 吓! 你唔知澳牛呀? 我以為係男人都知tim.

    你減肥中, 全日只食哩餐肯定唔夠, 小心暈低, 加多件蛋治差唔多.

    ReplyDelete
  3. mmmm...我想食大家樂煲仔飯呀!

    澳牛唔近我呢邊,所以小食~ (但你一講我又想食了!)

    ReplyDelete
  4. the8,

    大家樂煲仔飯好味?

    澳牛係幾好, 不過d services差d, 可能佢個價錢係唔包好services.

    ReplyDelete
  5. 肥貓: 係呀,原來唔止我一個人話佢啲煲仔飯得咖,有同事話比起門口有爐煑煲仔飯嘅茶記更好味!(肉是雪貨必定的了,但飯焦方面絕對滿足了我的要求!)

    ReplyDelete
  6. 講開呢間野,令我勾起好多回憶添^^

    ReplyDelete
  7. e兄,

    >>講開呢間野,令我勾起好多回憶添^^

    咩回憶呀?!

    ReplyDelete
  8. 篤篤,

    我都好耐無去啦! 你知啦, 佢地服務唔係人人受到, 不過貓生就日日夜夜都提住要去, 被虐待狂驚人!

    ReplyDelete
  9. 我都好耐無食過, 攪到心思思添!!

    ReplyDelete