4.12.08

Crabtree & Evelyn

打從十月尾開始, 各大化妝護膚品牌紛紛推出超值套裝, 大包細包, 務求要在經濟不景之下薄利多銷, 賺得幾多得幾多.

如果你有留意的話, 上星期逛商場幾乎每間 Crabtree & Evelyn 都是擠滿大大小小的套裝和極度失控的顧客, 街上每幾個人就有一個提著 C & E 的大紅shopping bag.

也難怪! 因為C & E 的套裝 (其中幾款) 實在便宜得無話可說 , 加上我剛好想買沐浴露, 就試試全套用吧, 反正只是原來的三分之一價錢.


買這套是因為用過它的香水, 很喜歡的氣味, 單是香水已經回本, 那支潤膚露的香味很持久, 全套 $346.
一天過後再買這套, 因為覺得C & E的沐浴露不錯, 這套更便宜, 只需 $276.

p.s.
在C & E人人(除售員)都十分"狼死", 買十盒八盒的手霜而面不改容, 反而我對它的手霜沒興趣, 還是喜歡Jurlique多些.

6 comments:

  1. 蟹樹用了一排,很喜歡用來送禮...以前的事了.
    家下變左心L'Occitane係我呢期至愛,味道較natural.其實馬沙也不錯,是被忽略了的好牌子,boots都very good 可惜退出了.
    對呀蟹樹先排條人龍好長!好似吾洗錢...
    不過佢d packing好靚,看到妳的我又心動了.

    ReplyDelete
  2. 係呀, 排條人龍好長, 買既人仲顛, 個個都極度crazy, 失控!!

    L'Occitane既packing都好靚架.

    我唔係特別喜歡蟹樹, 不過太平啦, 計落件件貨都幾十蚊咋, 好抵..... 係唔係好C9呢!! ha. ha.

    ReplyDelete
  3. no la !!!
    shopping係會傳染的,以前寫字樓近harbout city有乜邊度開倉狂減成個dept.D OL都瘋狂架!
    蟹樹幾十文又真係好吸引...我個bathroom D shower cream真係好多好嚇人家下清緊睇怕一年半載吾洗再入貨.

    ReplyDelete
  4. cat仔,可以教下我點樣post youtube係blog度啊?我吾識呀!係未好難架?可以detail少少...我試過copy http://xxxyoutubexxx落html/連結度...???吾該妳呀! cat 仔.

    ReplyDelete
  5. 3ear,
    你唔可以 copy 條link 落html/連結度架.
    其實youtube會有一項叫做 "嵌入" 既地方, 你要copy 哂所有 "嵌入" 的內容, 然後paste 落個blog就ok.

    ReplyDelete
  6. 3ear,
    要更正少少.....

    copy 哂所有 "嵌入" 的內容, 然後paste 落任何一個editor (eg word or notepad記事本), 條link好長 around 4至5行.然後你再張呢啲內容copy到你個blog就ok!

    ReplyDelete