7.7.10

花落誰家 

自從巴西輸波之後我就無咩心機再睇波,之後連阿根廷都輸,看來南美球隊真的緣盡今次世界盃(早上知道烏拉圭也輸了)!

雖然好多人(八爪魚保羅除外)都覺得德國隊有冠軍相,但是今屆的賽果 "好邪", 哪一隊被多人看好就會接著輸波, 不知道德國會否例外?

不過無論是德國也好或西班牙也好,"唔該幫我殺左荷蘭隊, 好鬼嬲佢地淘汰巴西.係呀! 我係巴西既fans, 仲要係好唔理志, 好死心嗰隻, 我依家仲好傷心呀! 嗚嗚~~"  

你又覺得誰是今屆世界盃冠軍呢?

9 comments:

  1. 唉,如果八爪魚保羅真係估中,咁荷蘭贏西班牙贏都冇乜所謂咯,我都心灰意冷,我想出家!

    ReplyDelete
  2. 嘩! 你好誇啫, 人地贏波你出家!!

    你試想如果你真係出家, 會傷盡幾多學生同fans(包括我)既心, 所以... 所以... 出去屋企行個圈好啦! 乖啦!

    ReplyDelete
  3. FatCat..

    四年前我都勁捧"巴西",
    可惜今年.........
    你講到要"荷蘭"出局,
    又好忠於至愛喎!!
    ha..ha...

    ReplyDelete
  4. 哦哦,貓姐,我思維一年出幾次家,失戀喇、炒燶股喇、輸波輸麻鵲喇....

    俾我出家幾日,跟手我又會番返黎架喇!

    ReplyDelete
  5. 貓: 以校長嘅出定率...佢出家當食生菜咋!

    我想德國贏...跟你一樣我係盲目的德國 fans !

    ReplyDelete
  6. 应该是"鹿死谁手"吧.

    荷兰踢得不错啊. 巴西拿过五次冠军, 但荷兰一次都没有, 让他们一次吧.

    ReplyDelete
  7. Mag,

    我一直都係巴西隊fans, 不是喜歡某個球員, 而是整隊黃衫軍, 很怪的情意結!!



    laulong,

    咁好啦! 你就出家幾日, 散吓心修養吓啦!



    the8,

    >>跟你一樣我係盲目的德國 fans !

    咁你咪好傷心囉!



    狐,

    >> 巴西拿过五次冠军, 但荷兰一次都没有, 让他们一次吧.

    說實話我也佩服荷蘭在失一球之下反勝巴西, 今屆好像沒有太多先負後膀的場面.

    讓荷蘭勝? 問話西班牙先啦!!

    ReplyDelete
  8. 如果今次真係荷蘭贏咗,妳會唔會睇唔開架?

    ReplyDelete
  9. E兄,

    我依家打鑼打鼓慶祝 ^___^

    ReplyDelete