29.7.10

iphone4 開賣了!

今晚放工經過ifc,見到一排排 "鐵馬" 和一堆堆黑衣人, 細看之下原來是Smartone為明日(30/7)正式開買的iphone4做勢,但Smartone又不是獨家經銷,而且Apple on-line shop也可能得買,那麼會有人通宵排隊去買嗎?

By the way, 你會買iphone4嗎?

我就一定會買,因為現在所用的LG"超級低能",按某些鍵要等十秒至有反應,有時又會無故收不到信號,要重新開機幾次才能回復正常,更會在我最需要打電話的時候自動lock機,問你死未? 總之這個電話足以令我將LG這個品牌放在 "永不錄用" 之列.其實我用過的手電不多,每個都能用得上三四年,當身邊的朋友轉了n次新手電時,我依然是用那個電話,不過這次真的不能再忍,算算看已忍了一年多,是時候投入iphone4的懷抱了!!

14 comments:

  1. Hi, 請問妳用LG哪個型號呢? (純粹八掛)
    不過LG用料一向麻麻。(我曾經買parts給LG)

    也會買挨瘋4, 我由4月等到宜家...

    ReplyDelete
  2. 我個電話係LG KF750, 08年出, 係好薄身不過好廢, 用到我脾氣都差哂!!

    我都等左iphone4好耐, 唔好join 3, 所以到依家至買, 不過我唔急, 慢慢check吓邊個plan啱至買, 你都唔好咁心急呀!

    ReplyDelete
  3. iPhone4 口碑麻麻,而且我部 iPhone3GS up 咗上 iOS4.0.1都冇以前咁stable,所以我會等一等。

    但相對於妳用緊嘅火滾機,相信 iPhone4都可以俾到妳「嘩」一聲嘅感覺掛?!

    ReplyDelete
  4. iPhone4,我都考慮緊,因為剛啱要換電話。
    她的好處甭講了,而so far被報導的“缺點”是接收問題及藍芽傳送不穩定,另外就是她不支援Flash。

    其實Samsung Galaxy Si9000追得好貼吓,不過都是不支援Flash。

    本來諗過買HTC Desire, 不過佢同i9000的比
    拼報告,除了支援Flash一項佔上風之外,樣樣都不及i9000。

    而如果我不介意Flash的問題,我當然會選iPhone啦!而且也不用再concern synching的問題。

    剩下來就是比較實際的接收問題了。你買的話,記住分享一下用家經驗,比我參考一下!

    ReplyDelete
  5. ebenezer,

    你up 左 ios 4.0.1, 我部itouch無upgrade呀, 因為知道有d RSS up 左 4.0.1 會用唔到所以一路無upgrade.

    我部火滾lg電話, 真係是但搵另一部用得既電話都ok過佢.

    ReplyDelete
  6. dd2,

    >> 而so far被報導的“缺點”是接收問題及藍芽傳送不穩定

    你quote住缺點是否若有所指? 我就覺得所謂接收問題可能有點誇大, 如果問題真的如此差, 為何會買如此好成績? 而且香港電訊network分佈很密集, 如果電訊供應商ok, 問題應該不大. 再說我用了itouch已兩年, 好像已經習慣沒有flash的device, 我是否像已中了apple毒......

    samsung?! 我想經過lg一役, 我對korean品牌真的怕怕, 所以不會考慮任何korean既電話..... (你可知道我有多痛恨我現在的lg電話).

    ReplyDelete
  7. FatCat..

    嘩!!真係好多人用!!
    你都加入呀!!
    我支持喎!!!
    因為我都重係用緊好簡單既手機...
    我諗會等到壞咗...先會換囉!!!

    ReplyDelete
  8. Mag,

    >> 我諗會等到壞咗...先會換囉!!!

    good girl! 不過我諗有排至有貨, 依家d人要貨唔要錢, 連reserve都要full payment, 所以我諗可能要等多一頭半個月至買到.

    ReplyDelete
  9. 先幾日撞到個friend佢剛剛出咗iPone4,佢話接收冇問題wor(佢一向只係3仔用戶),佢話美國d network屎(屎得過3?),先至多問題,香港d network好強,所以OK wor。

    先旨聲明,以上我只係道聽途說,未經過親身考究架!

    ReplyDelete
  10. Ebenezer,

    係呀, 明報做過測試都話香港個電訊network分佈很密集, 所以唔出現接收問題, 我反而諗join邊個plan, 頭痕中~~~

    ReplyDelete
  11. 我 join 嘅係 1010 iPone plan, 兩個月前出,無限Data + 1600mins air time. $200上下 (現在各台會唔會再平d呢?)

    同smart燶差唔多一樣plan比,仲平咗d(因smart燶要收隧道費),PCCW overall 最貴!

    我覺得論質素,以上3間應該差唔多,但我揀1010,係考慮佢客少d(在CSL network 優先搭到線),對我時常去好多人同一時間搶線嘅地方(e.g.金鐘MTR),我諗搶唔到線嘅機會,會比其他台細。

    ReplyDelete
  12. Ebenezer,

    我係用smartone既services, 所以好大可能join smartone, 你等左幾耐至有機?

    ReplyDelete
  13. 我一向出機都係同 Apple Shop 買!

    我諗我會遲少少先出 iPone4,因同邊處買反正都要等,而且我現在部 iPone3GS 都算滿意 (除咗up 咗上 iOS4.0.1之後冇之前咁穩定外)

    ReplyDelete
  14. Ebenezer,

    >>我一向出機都係同 Apple Shop 買!

    你可以同猫生結婚呀! 佢都諗住係apple shop買.

    不過如果係apple shop買, 你個1010 iPone plan可唔可以放係iphone4, 有service providers係唔俾咁做架, 一係要加d hidden cost, 要留意呀!!

    ReplyDelete