10.11.10

謝謝你


花很美,謝謝你!

24 comments:

  1. Xavier,

    你應該都係會送花俾女朋友既, 係咪!

    ReplyDelete
  2. 三耳,

    >>貓生真細心....

    佢係幾抵"口錫"既..... 有時 ^__^

    ReplyDelete
  3. 篤篤,

    少奶生日你會送花嗎?

    ReplyDelete
  4. Eben, laulong, the8

    多謝你地呀!!

    ReplyDelete
  5. 嘿嘿,

    對這花英文呀iris, 你知道中文是什麼嗎?

    ReplyDelete
  6. Happy Belated Birthday!

    祝事事順利身體健康,more time to enjoy life with family,買多幾對”飛甩雞毛“!

    ReplyDelete
  7. dd2,

    多謝! 有心唔怕遲.

    >> 買多幾對”飛甩雞毛“

    你唔好引我啦, 我唔係好受得引誘.....

    ReplyDelete
  8. 我最近買了兩對平底款,著得好舒服!

    ReplyDelete
  9. dd2,

    >>我最近買了兩對平底款

    係?! 係咪classic款? 咩色? 有discount嗎? <- 都話我好易失控架啦....

    ReplyDelete