7.12.07

取入台証有感

昨日去金鐘領取入台証, "大鄉里"的我還是到最近才知道可以上網登記(不適用於第一次的入台), 登記後電腦會 "給" 你一個號碼, 你便可以立刻取証 (當然要帶同有關文件), 不用再填表和貼相片, 這是件多美好的事! 其實取証的地方亦設有電腦給在場人士即場登記, 但我發現還是有人選擇填表, 一對中年夫婦大皺眉, 滿面疑感地填表, 單是這表格已令兩人折騰不堪, 旁人問道為什麼不上網登記? 答案是 "第一次的入台" 和 "不懂電腦".



排隊取証時前面的男人題錯表, 把英文的 "O" 錯誤地打了數字的 "0" (零), 職員提出錯誤, 男人萬般莫明



"英文既 'O' 同數字既 '0' (零) 有咩唔同? 都係差唔多啫! "

"先生你都識話英文既 'O' 同和數字既 '0' (零), 咁即係有唔同啦! "

"我攪左三個幾鐘啦!! "

"先生你真係填錯表, 要再係電腦打過資料, 唔係你入唔到境. "

"......."


忽然很慶幸自己不是電腦文盲, 在電子媒體應用越來越普遍的大勢之下, 不懂電腦真的變成了問題, 再想一下, 是時候 "迫" 爸媽學電腦吧!

2 comments:

  1. 哈哈....而家有落地簽證方便得多!我以前成日都上Lippo攞證架!

    ReplyDelete
  2. 我不太敢用落地簽證, 因為不是香港出生, 怕去到台灣被拒進入境.

    ReplyDelete