29.10.08

蠢問題

今日一早, 公司有人問左我一個 (我覺得) 好蠢, 好蠢, 好蠢, 好蠢, 好蠢 ...... (我想打二百個"好蠢") 的問題, 如果其他人問, 我都算鬼數, 問嗰個係我 "老細", 我即時想死, 真係十個想死, "你玩我定係你真係唔曉, 老細 ?!".

突然我有一種好悲又好嬲的感覺, 好嬲佢連咁蠢既問題都問得出, 簡直係侮辱我既智慧; 好悲係因為我有個咁既 "老細", 仲指望佢會有咩作為, 嗚嗚!!!

其實我唔介意去花時間去解決一啲 "似樣啲" 既問題, 畢竟我的工作就 "problem solving", 在解決問題的同時, 自己亦因此會有進步和得著, 不過佢既蠢問題就會連我都攪到 "蠢" 左, 係咪 "老細" 都係 "腦細" 或者 "無腦"!!

No comments:

Post a Comment