6.6.09

有點莫名

今日在工作上與同事有點不同意見, 這事令我有點莫名.

事緣人事部在今日(星期五)早上通知星期一有三位新同事往A部門上班, 我同事著下屬B先生儘快準備好電腦和相關的用品. A部門與我相熟的同事問我電腦幾時可以 ready, 我問B先生準備進度如何,

"我當然唔會咁早俾佢, 我仲要特地拖慢呢做.... "

我知道他是為上司遲通知而氣, "你咁做又影響唔到佢(上司), 但係我地遲左俾電腦人, A部門啲亞頭就可能會話我地準備不足"

"咁仲好! 咪等我地成個部門俾人閙囉 "

我無言.

10 comments:

  1. B先生的思想心態也很可怕...又或者他受了委屈...但無論如何這種心態對他本人,工作伙伴甚至公司也沒好處!最大輸家也許是B先生自己.

    ReplyDelete
  2. hey! very simply 大家攬住一齊鬧!
    b生應該係咁諗

    mc

    ReplyDelete
  3. 三耳,

    其實要在這麼短時間去準備是有點困難, 但人事部同佢上司都係一知道消息就做野, 不過b先生覺得唔可以咁縱容其他部門, 以免其他人有樣學樣, 唔駛預時間俾佢做野.

    不過問題係我地部門從來都無話過準備一部電腦要幾多時間; 而成件事除左b先生之外都無人特地拖慢呢做.




    篤篤,

    B先生唔怕俾人鬧, 佢話橫豎我地部門都成日俾人話, 佢無意思為個部門去趕工, 死未!


    MC,

    >> 大家攬住一齊鬧!
    佢絕對是此意思.

    ReplyDelete
  4. 咁叫做:唔望今生富貴,只望大家蔽翳。

    帶情緒做嘢係唔應該嘅!阿B生梗係錯以為自己係老細!

    ReplyDelete
  5. laulong,

    >>唔望今生富貴,只望大家蔽翳。

    老師果然多佳句!

    ReplyDelete
  6. 唉,何必呢...一場同事,不過世上總會有呢類人...小心,小心相處好了~.~!

    ReplyDelete
  7. FatCat...

    呢個B先生攞明就係想出吓氣,
    等人家唔好以為一叫,就一定即時做比佢,
    但係佢咁樣而令到你地整個部門受罪,
    一齊陪佢比人話就佢心地唔好啦!!
    佢自己既事應該自己承擔嘛!!
    無咁既power玩嘢既就唔好拖人落水囉!!

    ReplyDelete
  8. 呢個時候應該諗辦法擺阿 B 先生上枱,等佢自己死好喇,唔好累埋你。

    調返轉睇,咁都係為公司好。

    ReplyDelete
  9. Denzel,

    我相信他是想出出氣!



    Mag,

    >>呢個B先生攞明就係想出吓氣,
    >>等人家唔好以為一叫,就一定即時做比佢,

    全完正確!

    我覺得其實件事大家都唔想, 況且趕又唔只止剩係我地部門, 大家就唔可以合作一下?!



    維京人,

    >>擺阿B先生上枱?

    唔好啦! 我覺得佢再係咁落去, 就等於自己擺自己上枱.

    ReplyDelete