15.6.09

誰是洪水猛獸?

原本食了藥, 睡意漸濃, 誰知看晚間新聞報導, 真的令我氣上心頭.

梅窩居民又上電視, 男男女女聲淚俱下, 不知原委還以為政府決定將大批麻瘋病人即日遷往梅窩.

原來一群已經改過自身的青少年和一些願意七折 (校長更是只得五折) 出糧都要為青少年戒毒而「搏命」的教職員竟成為梅窩居民眼中之洪水猛獸, 居民拚死也不給正生書院遷往梅窩.

同樣是離島, 正生書院已在長州 "進駐" 多年, 長州居民卻對其學生的行為大讚特讚; 同樣是離島, 居民的想法為什麼有這樣大的分別?

我真的要睡了, 不過在睡之前我想向正生書院的師生致敬, 特別是學生, 他們永遠都是靜靜的坐著聽著, 即使聽到很多無理的漫駡!

11 comments:

  1. 睇到梅窩居民嘅情緒化表現,其實真係有 D 「鄧」班同學仔可憐。學生嚟啫,又唔係日食夜食嘅道友,點解唔試下俾 D 機會班後生仔女?係人都有機會做錯㗎喎 ......

    ReplyDelete
  2. 我反而覺得政府有問曠, 臨急臨忙就推出措施就扮自己在戒毒方面做過野, 然後又將矛盾推落社區....

    正生早3個月前已經呻冇地方, 即係過去o甘多年, 直至3個月前政府都冇任何政策關於輔導青年戒毒, e+突然話在梅窩開校, 中間有冇做過任何聯繫同游說, 更加唔好講有任何數據

    actualy, 政府自己一直都冇資助呢d戒毒, 好明顯係因為連政府都未能說服自己有關這類戒毒方式的功效, 今日突然要人地接受, 仲賴人地,
    居民們如此反應係不足為奇內了

    ReplyDelete
  3. 貓: 係...就算間學校係我隔離開...就算我有個十幾歲既仔女...我都會支持~!

    呢班人係去戒毒改過自生...唔係入去吸毒呀!


    正生校內上上下下今次表現得好好...其實呢班梅窩居民有冇諗過佢哋既行為見證住佢哋想行返正路呢?

    篤篤: same here! 正苦真係... A 字膞得好緊要!

    ReplyDelete
  4. FatCat..

    社會就是要有心人,
    去幫助一些失去方向的青年,
    居民唔應該唔比機會呢班年青人,
    他/她們也是我們將來社會的一部份,
    至於政府做嘢一向都有問題啦!!!

    ReplyDelete
  5. 維京人,

    班同學仔真係好可憐, 佢地肯改過肯面對群眾, 但梅窩居民就連給予學校學生發言解釋的機會都無, 還利用自己的小朋友高反對標語, 我覺得好差勁!



    篤篤,

    事情到此, 政府肯定是責無旁貸. 不過這樣不代表梅窩居民是正確, 他們的反應過份而且不理性就令人討厭.




    the8,

    和你一樣我也不介意正生在我所住的區域設校, 我也是離島居民.

    ReplyDelete
  6. Mag,

    其實我擔心即使 "正生" 可以搬進梅窩, 當地居民都會諸多留難師生, 日子真不易過.

    ReplyDelete
  7. 可能是最近的學童毒品事件影響吧,所以正生書院給島上居民印象負面,當然是反應過激了而且當面鬧人吸毒仔/妹,真是太過份幸好學生表現克制理性,少年吸毒是難於處理的社會問題,慶幸還有校長這類有心人士...真要為他鼓掌!
    事到如今梅窩居民的思想應不易改變正生書院的道路是艱難重重!

    ReplyDelete
  8. 三耳,

    >>學生表現克制理性

    我想正正是因此, 外界在整件事中較多為支持 "正生", 不知這事件了結, 但請不要再無理標籤別人.

    ReplyDelete
  9. 剛在 Ebenezer 處留了言,一段兩用喇:

    其實應該入正生而未入的人社區大把,甚至就可能住在居民的隔壁。每些人對社區影響更大。

    正生採封閉式管理,而且學生唔想改好都唔想入喇,梅窩實在憂來無端無謂!

    ReplyDelete
  10. laulong,

    Long time no see! 你去左邊.

    ReplyDelete