29.6.09

男女大不同?

啤酒廣告的目標觀眾主要男士, 所以廣告都會以男性為中心, 而其中出現的女性多是以貌美和身段好作為吸引, 此類啤酒廣告比比皆是, 不足一談.

不過最近喜力啤酒廣告, 卻鮮有地從女性角度去 "體會" 男性喜歡啤酒的一面, 我想廣告製作人不是女性的話, 一定是心細如塵和觀察入微的男士(們) !!



有說男女大不同, 但鏡頭之下他們的狂叫和雀躍不是很相似嗎?

小女子終於明白男士們對啤酒鍾愛的程度!

18 comments:

  1. 哈哈,女的反應合理。男的反應有點誇張。

    有甚麼會令男人大叫如此呢?

    死嘞....

    ReplyDelete
  2. 呢個廣告相當抵死!

    不過我覺得佢抵死之處,係班佬竟然係尖叫(正常嘅反應應該係開心到講粗口!),俾佢吹脹,哈哈!

    ReplyDelete
  3. Laulong,

    >> 男的反應有點誇張

    也難怪! 這是畢竟是啤酒廣告, 可能男的 "餓" 了很久.

    >> 有甚麼會令男人大叫如此呢?

    係囉! 是什麼? 分享一下吧!

    ReplyDelete
  4. Ebenezer,

    >>講粗口

    點出得街呀! 唔通係咁 "do do" 聲咩, 到時仲搞笑!

    >> 正常嘅反應應該係開心到講粗口!

    問多句, 真係正常嘅反應?!

    ReplyDelete
  5. 起码我会.

    生气的时候讲中文粗口, 惊讶的时候讲英文粗口.

    ReplyDelete
  6. 肥貓:

    男人基本上係一種不擅辭令嘅動物,喺失控嘅情況下,佢地好多時只識講d好原始人嘅語言。

    ReplyDelete
  7. 覺得兩邊反應都有點點over...

    ReplyDelete
  8. Desertfox,

    >> 生气的时候讲中文粗口, 惊讶的时候讲英文粗口.

    什麼時候會講挪威粗口?

    ReplyDelete
  9. Ebenezer,

    >>喺失控嘅情況下,佢地好多時只識講d好原始人嘅語言。

    超同意! 唔單止語言, 行為都可以好原始!

    ReplyDelete
  10. 三耳,

    我覺得個廣告好有趣, 無論男女看了都少不了莞爾一笑, 因為的確是很到位, 雖然是over了一點, 但作為廣告也無傷大雅.

    ReplyDelete
  11. 大熱天氣外影完,然後飲支啤酒個種感覺的確美妙!不過我怕啤酒肚,所以都係好小飲-.-!

    ReplyDelete
  12. Denzel,

    我都喜歡飲啤酒, 特別是味淡的!

    >> 啤酒肚

    如果結左婚就ok啦, 男人有個小小的啤酒肚幾可愛, 不過只限小小的, 嘻嘻!

    ReplyDelete
  13. 從Xavier那裏遊蕩過來的dd2July 2, 2009 at 11:22 PM

    都幾好笑啊.
    男人似細路仔, 只是不會在很多人面前表現出來.
    (我都覺得Economist好, 不過沒有時間期期都睇...)

    ReplyDelete
  14. FatCat..

    我好鐘意呢個廣告,
    因為男人都會像女人一樣,
    見到心愛既嘢...會開心成咁..
    俾我係男人都開心死啦!!!

    ReplyDelete
  15. 從Xavier那裏遊蕩過來的dd2,

    謝謝你從那裏蕩過來!

    >>男人似細路仔

    這句可圈可點! 我十分同意, 有時對住老公真的像對住個小朋友一樣.

    Economist 真係要花時去睇, 不過佢出得好密, 兩星期一本.



    Mag,

    係呀! 睇得出班男人好開心, 特別係較肥個位, 個樣好趣緻.

    ReplyDelete
  16. dd2,

    回一回你在Xavier的留言.....


    >>我不怕老到唔靚唔再青春, 但怕老時因病而搞到完全失去照顧自己的能力, 變成totally dependent on others.

    同意! 最近看某日劇, 劇中的老人就是怕累家人而自殺, 可憐老人家連上吊的力氣都沒有, 我一路看一路流眼淚.

    >>想起Lord of the Rings, Tolkien描寫的精靈一族(Elf), 天生有不死之身

    從來就覺得 "天生有不死之身" 是咀咒而不是祝福!!

    ReplyDelete
  17. FatCat..

    其實我都好鐘意嘆下"啤酒"呢!!
    所以我係好明白佢地個種開心0家!!
    不過我會想有紅酒窖會重開心呀!!!
    哈哈哈!!!

    ReplyDelete
  18. Mag,

    紅酒窖?!

    咁到要請我到府上參觀參觀啦!

    ReplyDelete