6.7.09

把它還給她


不幫她拎手袋 - 李純恩 (源自 "蘋果日報" 七月二日)

地鐵上,一對長得不錯的年青情侶,本來很好看,但是,女孩子兩手空空,她的手袋,掛在男孩子的肩膀上。一下子,得分全失了。我差點忍不住跟那個男孩子說,把手袋還給女朋友!男人可以幫女人拿一切東西,除了手袋。男人幫女人拿一切東西,都是風度,除了手袋。你看見女人提着一個沉重的箱子,你應該幫她拿。你看見女人拿着兩本書,在需要的時候,你也可以幫她拿。女人穿高跟鞋踩斷了鞋跟,扭了腳,雖然異相一點,但那對鞋,你也應該幫她挽。除了手袋。當一個男人幫女人拿了手袋之後,頓時就把女人的風韻變走,同時把自己變得不像一個男人。但現在很多男人好像不明白這一件事情,尤其是些年青的情侶,拍拖的時候,女人兩手甩甩,那個本來用來幫她提升風韻的手袋,卻吊兒郎當掛在男朋友的肩膀上。那種感覺,就像一個男人兩手空空,身邊的女人卻提着一個大皮箱。那就搞得男人不像男人,女人不像女人了。如果你真心喜歡你的男人,不要讓他幫你拎手袋。如果你真心喜歡你的女人,不要幫她拎手袋。

雖然我是女性,但也很同意手袋應該是女人拎才對。不要說掛在男人的肩膀上,就是用手提著,一個女人手袋也足以 "婑化" 任何男人 (特別是當身旁女仕是兩手空空時), 還是把它還給她吧!

21 comments:

  1. FatCat..

    我好同意呢!!

    但要一提是,
    我自從肩頸出事之後,不能背重嘢,
    自己去街就提輕些,當老公同我一齊去街,
    會用中性袋,如"again b"既大袋,
    那我老公先可以幫我背呢!!!

    所以男人唔好幫女人背"女人手袋"呀!!
    真係好難睇呢!!!
    不過我身邊都有好多呢類型既人囉!!!

    ReplyDelete
  2. 女裝手袋!!不能接受啊!亦覺有點異相.
    始終女包包都是女人自己攞反好些.
    如果是重物如環保袋就可以...

    ReplyDelete
  3. 我仲慘, 係要幫靚女擰佢個hello kitty同winnie the pool 手1袋, 嗚~~~~

    ReplyDelete
  4. 我見過地鐵有個西裝男 (幾好樣)...幫女朋友咩粉紅色肚池手袋啊!!!

    頓時減咗 200 分!

    ReplyDelete
  5. 另, 篤篤...幫個女拎又係另一回事...慈父有分加咖!

    8 卦 8 上

    ReplyDelete
  6. Mag,

    >> 肩頸出事之後,不能背重嘢,

    這當然作別論! 不過你都好為老公著想, 中性包包男人拎都ok!!

    ReplyDelete
  7. 三耳,

    係呀! 我都接受不來.

    女人拎手袋是很嫵媚, 但手袋落在男人手中, 就像小魔怪變身!!

    ReplyDelete
  8. 篤篤,

    同意the8講, 幫個女拎又係另一回事, 我可以想像到這會是一幅很溫馨的畫面, 父慈女孝, 剎死人啦!



    The8,

    >>幫女朋友咩粉紅色肚池手袋啊!!!

    咁得人驚!!

    ReplyDelete
  9. Oh!簡直好似玩SM!慘不忍睹!

    ReplyDelete
  10. Ebenezer,

    >>簡直好似玩SM!慘不忍睹!

    咁緊要?! 咁老婆大人有命, 你拎唔拎? 我老公最最多只肯幚我拎三秒.

    ReplyDelete
  11. 講得有理,交換之後即刻不倫不類,都係自己拎番好過D.

    ReplyDelete
  12. 正常情況之下, it's golden rule that a man should not be seen with a woman's handbag.

    凡事當然有例外, 例如個女人昏倒, 咁都要替她拿住手袋先. Even so, 千萬不要掛在肩膊上或臂彎中.

    或者, 叫你女友換個unisex款的袋吧!

    ReplyDelete
  13. dd2,

    Welcome!!

    這的確是男士的golden rule, 不要犯錯!

    話時話今日搭mtr, 站在我前面的男人 (至少二十多歲) 穿了一件 "鬆弛熊" 的 cartoon T恤, 感覺很怪?!

    ReplyDelete
  14. 作為男人之道,有所為,有所不為...
    風度呢家野,真係活到老,學到老...終身學習之課題也^.^!

    ReplyDelete
  15. Denzel,

    >>男人之道,有所為,有所不為

    一萬個對!!

    風度呢家野, 其實做女人都要有!!

    ReplyDelete
  16. "風度呢家野, 其實做女人都要有"
    肥貓老公真有福^^!

    ReplyDelete
  17. Denzel,

    kakakakaka <- 狂笑中

    ReplyDelete
  18. 同意呀貓姐!

    女人手袋梗係女人孭,男人袋就男人孭。最近又有個現象,好多時喺快餐店,都喺女人去買嘢攞嘢,女嘅就剌剌係度等食。

    ReplyDelete
  19. laulong,

    >>喺女人去買嘢攞嘢,女嘅就剌剌係度等食。

    你係話女人去買嘢, 男既等食?

    買嘢男女買就無所謂, 攞嘢 - 有時啲野都幾重 (eg鐵板餐), 好似男既攞好啲喎, 這是男人應有的風度.

    ReplyDelete