21.7.09

我愛光酥餅

從小到大我都很愛吃光酥餅, 喜歡它的味道, 喜歡吃到滿嘴粉白的樣子.

光酥餅總是給我一種很特別的感覺, 它令我想起一介書生 , 寒窗苦讀 , 上京赴考卻身無分文 , 只有一塊半片光酥餅傍身 , 還要邊吃邊襯著淒慘楚的二胡聲 , 所以我還以為光酥餅較硬而且較乾是 "劇情需要" .

誰不知妹妹從深水埗 [生隆餅家] 買回來的光酥餅, 卻令我驚為天 "餅", 為何有如斯鬆軟的光酥餅, 原來光酥餅的故事不只是淒慘, 看看這包餅, 我感受到鬆軟, 好味和幸福 ----- 差點兒要流出淚來源!!


p.s.
今日, 我的早餐是兩塊鬆軟的光酥餅 crossover Cova 的 Latte, 之後我發誓再也不去奇華買光酥餅!

20 comments:

  1. 奇華光酥餅不好吃呀!(有時無得揀先會去買...因為好多分店好方便買)...呢個...好想試呀!

    光酥餅令我想起爸爸~ 他好喜歡吃這個呀!

    ReplyDelete
  2. 光酥餅.合桃酥.老婆餅.盲公餅.雞仔餅.香蕉糕.椰子堆.都係我喜歡的老式餅食.
    深水埗我祇識坤記...貓貓妳呢間位置係?

    ReplyDelete
  3. 坤記d糕點難食又貴. 你知北河街市政街市位置嗎? 在附近 (唔識講, 只識行去)

    ReplyDelete
  4. the8,

    因為[生隆餅家]既光酥餅實在太 "正", 唔可以再返轉頭啦, 已踏上不歸路, 嗚~嗚~

    ReplyDelete
  5. 三耳,

    [生隆餅家]在深水埗北河街68號, 如似話識得行但唔識正確位置.

    其實 "生隆" 既鎮店之寶係砵仔糕, 下次要試試!

    深水埗仲有問叫八仙餅店, 都好出名!

    ReplyDelete
  6. 行行,

    你好似好熟深水埗, 不過這裡真的有很多好嘢食!

    ReplyDelete
  7. 聽講係西環都有一家小店的光酥餅很好吃,每天新鮮製造,有無人知係邊?

    ReplyDelete
  8. 自由
    坤記覺得菜甫味茶果最好味,但真的有點貴,其餘沒什令我好想吃.


    八仙的合桃酥,超薄芝麻餅都好好味,價錢合理.哈哈...公司有地圖王,原來「生隆」在市政大廈後面,那邊反而少去.

    其實自從維記潤牛麵失水準就好少去深水埗了.為了傳統美食反而去多了大角咀,有當古老麵包店的自製盲公餅好好味,我別它南乳曲奇.

    ReplyDelete
  9. 我唔算熟, 只是為食, 所以知o者~

    ReplyDelete
  10. Bitterlemon,

    Welcome!

    西環應該有, 我總覺得舊區應該有唔少好嘢食, 好似糖水店和潮州打冷.

    ReplyDelete
  11. 三耳,

    我好怕食肝臟, 所以從來都唔覺得維記潤牛麵好食, 只看見一碗很多泡既麵已經無胃口, 想是我不懂吃吧!

    大角咀有咩食? 在你blog中介紹下好喎!!

    ReplyDelete
  12. 我淨系記得深水步黃金商場附近,有間茶餐廳周不時人山人海, 都有留意有間飯店.

    下次去買電腦野可順便買埋飯, 謝好介紹。 :)

    ReplyDelete
  13. 哈,講個秘密你知...我個相機袋入面好多時都會有光酥餅,鍾意佢好食又飽肚...多數去九龍城和記隆買-.-!

    ReplyDelete

  14. 我都吾食豬潤的,但呢個麵好奇怪如祇單點牛肉就冇咁好味,一定要潤牛麵才似樣...喜歡它的湯頭還有好多薑真美味...尤其冬天熱辣辣...好幸福!至於豬潤都會食三二塊,那邊還有劉森記都是好味的.

    大角咀美食...ok遲些寫番篇!似乎好多為食人.

    ReplyDelete
  15. Denzel,

    原來你都 "好" 光酥餅, 我都覺得光酥餅好味道, 好有 feel!

    ReplyDelete
  16. 光酥餅好鬼黐牙,仲要小心哽親!

    ReplyDelete
  17. laulong,

    係呀! 光酥餅真係幾黐牙, 所以一定唔可以乾哽, 要有水相伴至得.

    ReplyDelete
  18. FatCat..

    真係估唔到有人同我諗法係一樣..
    好似書新上京食既乾酥餅..哈哈...

    嘜真係有咁軟既乾酥餅嗎??
    等我下次去開深水埗都去買黎試下先..
    thanks!!

    ReplyDelete
  19. Mag,

    書生和光酥餅的聯想是從電視古裝劇來的, 看來我們都是看差不多的電視劇!!!

    是啊! 真的很鬆軟, 如果你愛光酥餅, 就一定一定一定要試.

    ReplyDelete