26.7.09

東京漫步

看見妹妹在東京街頭所拍的照片, 令我想起很多日劇的場景



"CHANGE" 的木村拓哉, 有一幕架汽車駛進國會大樓, 開始他首相的生涯



東京火車站 - 很多劇中愛情和親情相聚相分的地點, 笑聲襯著淚水


新宿的十字馬路, 劇中情侶首次擦身而過的地點



雷門 - 去過東京的你, 也必定有一張相類似的 "到此一遊" 照片




六本木山的icon, 是劇中情侶約會的勝地



東京鐵塔 - 太經典了

21 comments:

  1. 還有彩虹橋和台場呢!

    仲有白色戀人朱古力...

    ReplyDelete
  2. haha, 真系熟口熟面,雷門真系去左成四五次都有...最近套講數呀姐亦好似都有一場在雷門交收人質. ;)

    ReplyDelete
  3. dd2,

    係喎! 彩虹橋和台場?? 妹妹沒有去, 所以無相, 有機會補番.

    ReplyDelete
  4. Xavier,

    雷門真係經典到有點過份! 我所認識的而去過東京的親戚朋友, 一定有張大頭或團體照是在這影.

    ReplyDelete
  5. dd2,

    還有..... 白色戀人朱古力是北海道名物啊!!

    ReplyDelete
  6. 我一次"雷門"都未去過, 真過份!! ^^

    ReplyDelete
  7. 行行,

    >> 我一次"雷門"都未去過

    你去過東京, 但沒去過"雷門"? 那麼你一定是自由行.

    "雷門" 其實有它的特色, 可以一去, 但一次就夠.

    ReplyDelete
  8. 貓貓:

    果然暪唔過你雙眼. 聽朋友講門口有好多小食, 仲有雷門hello kitty, 下次去東京, 應該會去行o下!

    ReplyDelete
  9. 還有井之頭恩賜公園...好多日劇在那裡取景...聽不到的情話-豐川悅司.常盤貴子.

    雷門...我稱她淺草...對開的仲見世商店街買過叮噹錶,豆沙鯉魚燒餅,非常美味的鰻魚飯.

    ReplyDelete
  10. 行行,

    下次一於去行下啦!!


    三耳,

    雷門, 淺草, 仲見世, 豆沙鯉魚燒餅和鰻魚飯.....

    你對於雷門的描寫, 令我突然很懷念那裡的一切.

    ReplyDelete
  11. 85 年我去咗日本 29日,前後在東京 hea 咗八日,夠晒皮!

    ReplyDelete
  12. >>我去咗日本 29日

    你好誇張!! 成個日本都可以去哂啦!

    我去過東京都七八次, 有啲厭! 下次想去青森嗰頭.

    ReplyDelete
  13. 貓貓:

    hehe~~ 去日本點會厭?
    不過再有機會去, 想去下沖繩/北海道

    ReplyDelete
  14. FatCat..

    你真是日劇超級fans呀!!
    相片中的場景亦是很多人的場景,
    愛情故事之所以迷人,
    就是每一個都是唯一的....

    ReplyDelete
  15. 行行,

    >> hehe~~ 去日本點會厭?

    係呀! 日本地方乾淨, 火車系統完善, 人自律性高而且大都很守規則, 食物美味而且好多靚野, 真係去極都唔厭...... 如果有錢既話.... he he

    ReplyDelete
  16. Mag,

    我唔算超級, 近來啲日劇無咁好睇, 有啲失望, 都唔知係自己要求高定係真係差左?!

    ReplyDelete
  17. 其實簡單係京都,大板hea幾日都吾錯,而且過又了瘋狂購物期...
    最近看了套日本電影closed note,楊柳垂垂小橋流水景色靚到不得了,以為是柳川原來又係京都...

    校長喜歡國內遊架!

    ReplyDelete
  18. 三耳,

    京都真是很多很古典, 很美的地方, 只要你有時間去發掘.......

    >> 校長喜歡國內遊架!

    係呀! 係呀! 校長愛國呀麻.

    ReplyDelete
  19. d相咁靚點解唔讚下影果個人既??????

    ReplyDelete
  20. 鬆弛熊的妹妹,

    >>d相咁靚點解唔讚下影果個人既??????

    有啲人唔讚得, 一讚就會好 "hill" !

    ReplyDelete
  21. kekee, 俾你地講中晒!

    我讀文史,所以國內一山一水,莫不有情。

    ReplyDelete