8.6.09

贏左啦!

贏左啦!

相片來自<路透社>

費達拿終於首次贏得法網男單冠軍, 看他得獲勝後的樣子, 可以想像他是何等的興奮, 這真是久違的興奮......


11 comments:

  1. YES. 最衰系有線D SIGNAL 好渣,我睇吾到最尾的頒獎... 但系都好開心。

    ReplyDelete
  2. Xavier,

    Yea! 費達拿贏左我即時諗起你, 你都可能會好開心.....

    曾幾何時我好怕睇佢既比賽, 好怕見到佢輸既樣, 幾乎同佢同哭同笑, 所以今次好替佢開心!

    ReplyDelete
  3. 真係戥佢開心!

    奮戰而成功,那感覺,是綻發啊!

    ReplyDelete
  4. 看到颁奖的时候他哭, 我的眼睛也湿了.

    ReplyDelete
  5. 唉...我電兔(拿度)一早無電...out左...!

    希望有機會看一場費費vs電兔的泥地賽讓他們打得落花流水!

    ReplyDelete
  6. laulong,

    >>奮戰而成功
    等了很久的成功, 所以開心到喊.



    Desertfox,

    原來咁多人同佢一起同哭同笑, 費達拿真係好得人心.




    三耳,

    外電報導, 電兔(拿度)隻腳好似受左傷, 唔知會唔會影響日後既賽事?!

    我都好期待他倆再一較高下.

    ReplyDelete
  7. FatCat..

    呢d係真情流露嘛!!
    好開心!!!

    ReplyDelete
  8. Mag,

    睇得出佢真係好開心, blog友 xavier 話佢就黎做 "老豆", 真係雙喜臨門.

    ReplyDelete
  9. FatCat..

    人生最美好的事都一齊黎,
    真係好開心呀!!

    ReplyDelete
  10. >曾幾何時我好怕睇佢既比賽, 好怕見到佢輸既樣

    我當年對Stefan Edberg(瑞典)亦有同樣的矛盾心情, 不過我現在覺得只要有機會看到自己喜歡的球手比賽的直播, 我都會盡量看.

    話唔埋佢出年就宣布唔玩嘛, 有得睇時就好睇啦! <-- *連聲啋啋*

    ReplyDelete
  11. dd2,

    >>只要有機會看到自己喜歡的球手比賽的直播, 我都會盡量看.

    像看到自己喜歡的人, 就要 "努力" 的去欣賞?!

    ReplyDelete