21.4.10

我又放假啦!


聲明在先,我並不是 "曬命"!


我又放假啦,實情係又被迫放假(當然我可以選擇放棄假期).整個四月斷斷續續返兩日放兩日,還說要在五月中之前放多十日假,原來我真的 "堆積" 了很多假,之前老闆有命不準放長假,現在人事部則要我清假,總之就被公司 "玩死" !!


原本放假可以休息是件好事,但個個星期都有四日在家休息就有點那個,最慘只得我一個放假,好 "傻梗梗" 的感覺,


"唉! 聽日做咩好呢?!" 

16 comments:

  1. FatCat..

    去做運動,出一身汗,
    之後去high tea,
    跟住買餸返屋企煮飯,
    係會好忙0家!!

    跟住再放假可以去睇戲,
    之後去吃下午茶,
    跟住買餸返屋企煮飯!!

    跟住再放又可以去吓圖書館,
    睇番套長篇既小說,
    煲下劇,做吓運動,
    做下家務,拾吓好想拾既嘢!!
    去找耐無見既朋友去佢地公司附近食午飯!!

    我你重覆咁做以上既嘢!!
    可能你會發覺唔夠用添呀!!
    尤其係每日要諗煮咩餸係好忙0家!!!

    唔知幫唔幫到你呢??

    ReplyDelete
  2. Mag,

    You're so nice.

    多謝你既suggestions, 做運動, 煲日劇, 做家務都好喎, 做下做下就過左幾個鐘.

    都話你係好老婆啦, 時時刻刻都諗煮咩餸, 我好賴, 免得過都唔想煮野@_@

    ReplyDelete
  3. 大力兄,

    人老左就瞓唔到咁多!!

    ReplyDelete
  4. 真係要想辦法迫貓生陪你放假...咁就無咁悶啦...

    ReplyDelete
  5. 睇到妳這題目,我即刻諗到一堆建議︰去世博、去影相、浦圖書館、學畫畫...

    唔好意思,全部係我自己想做果啲。:p

    ReplyDelete
  6. It's a good time for you to do some housework.

    ReplyDelete
  7. Denzel,

    >> 真係要想辦法迫貓生陪你放假

    會! 一定會!

    五月會放兩個星期假, 我地會再去日本東北, 依家仲plan梗.

    ReplyDelete
  8. Coffee n Tea,

    多謝你的suggestions!

    去世博?! 好喎! 不過上海應該pack滿去世博既人, 見到世博近日的演習, 我真係有d擔心!!

    ReplyDelete
  9. 狐兄,

    housework?!

    yes! I've just finished washing the kitchen!!

    ReplyDelete
  10. the8,

    >> 放假最緊要安樂醒!!!

    其實唔係瞓得好多, 九點鐘一定會醒!

    ReplyDelete
  11. 看到有人留言...
    >>It's a good time for you to do some housework.

    (執左屋先啦) haha, 我覺得幾攪笑。

    其實我放親假都系乜都唔想做. Its good to just sit back and relax. :)

    ReplyDelete
  12. Xavier,

    >>其實我放親假都系乜都唔想做

    如果好耐無放假就係囉, 不過我四月幾乎係返兩日放兩日.


    篤篤,

    你都得架! 你應亥

    ReplyDelete
  13. 篤篤,

    我想話你都應該有唔少假..... 我估.

    ReplyDelete