24.11.08

沒有四肢的巨人

你可以想像得到一個沒有四肢的人是如何生活嗎 ?

生於澳洲的力克(Nick Vujicic)雖然先天殘障, 沒有手腳, 卻擁有財務規劃及會計兩個大學學位, 還懂騎馬, 游泳和駕車 (天啊...... 我這三樣都不會!!).

他現在正在香港進行傳道工作.他的故事感動了無數觀眾的心靈, 特別在這金融海嘯席捲全球, 不斷有人投資失利而尋死, 失去工作而感到憂慮的時候, Nick正好是個活生生的典範, 告訴人們什麼是排除萬難, 堅持到底, 就像 Nick 跌得低但爬得起一樣.

"雖然我未有對象,未有拍拖, 但我相信神會為我預備, 我雖然不能牽她的手, 但要抓住她的心" - 我沒有信仰, 但 Nick 的話, 叫我十分感動.

生命令一切都變得有可能!

6 comments:

  1. 與本題無關的,隻fat cat係未妳架?介紹下好喎人地呀娘...

    ReplyDelete
  2. 我都想係我架! 隻fat cat係internet見, 簡直係驚為天人(貓), 唔埋咁攞左佢做個人玉照....啊啊啊, 希望fat cat個主人唔好怪我.

    ReplyDelete
  3. 我養兔之前係有隻貓的同呢隻有九成似,所以問下妳.佢個頭好大呀!
    inioui>我都是在家樂的靚靚買的,睇泥大家都係家樂友喎!前幾年買過2個 season's christmas set 就上了癮,個packing紅當當但係好實用,個化裝箱而家仲用緊,呢係前年的packing泥,果set差不多900但又有非買不可的自我催眠...呢兩年冇乜特別追捧...去到日本又吾多覺有counter?!所以久不久都係要去靚靚潮拜下.我覺得以前的靚靚好行D多D得意野睇!Which brand's skin care you take?

    ReplyDelete
  4. 嘩! 如果我有隻咁可愛既貓, 我肯定錫死佢!!

    係呀! 我去日本都無見過inioui, 可能我無特地去搵.

    skin care 我用得好雜, eg fancl 既洗面粉, skii 既神仙水, dhc lotion 同 mask, 亦有用花水和精油.

    ReplyDelete
  5. 似乎係日本粉絲啊!我都好立雜...最近用ulitma的collgen+ca cream很不錯,又用skin food覆盆子營養cream estee lauder精華+收毛孔精華+石榴水...不如開個topic post自己的化裝台+架生...我的台很亂的!

    ReplyDelete
  6. 係喎, 又真係全部都係日本既牌子. 不過覺得全部都好適合自己.

    post自己的化裝台+架生 -> 咁咪好大製作囉!

    ReplyDelete