26.11.08

iTouch X iTouch

在 iPhone 與 iTouch 之間, 我選擇了後者 (謝謝老公的生日禮物 ^__^).

除了是因為 $5xxx 與 $1800 的分別, 還因為我不喜歡 "3" 和不準備每月交上網費,(老公 "睇死" 我一定會唔覺意上錯要繳費的 network......嗚嗚).

頭一個星期, iTouch 成為了我 mp3 player, organizer 和電子遊戲機集一身的 device (想不到一個更好的中文字). 再過幾天開始用 wifi 上網, 一試之下真的欲罷不能, multi-touch 的功能好過癮, 現在一有時就會查看哪裡在免費 wifi, 最 "正" 就是利用等人的時間上網, 等人都像成為了一種樂趣.

可能是我玩得太過癮 , 老公也按捺不住; 還是謝謝 K 小姐的幫忙, 令老公可以八折價錢購得心頭好.

老公買了 itouch (左) 兩天便下載了 wallpaper, 我的還是老樣子 (有點汗顏-__-)

9 comments:

  1. Hey, happy brithday !!!
    洗吾洗咁煙un 呀!夫妻 iTouch.Ha Ha.

    ReplyDelete
  2. Thanks!

    唔好意思.... 我會盡可能收歛一下!!

    ReplyDelete
  3. 咁又吾洗!我雖然男友閃了,但還是相信愛情也樂見有情人繼續恩愛,上班啦!今朝早少少6:55出門口. 三耳.

    ReplyDelete
  4. 三耳,
    My God! 6:55出門口上班! 我仲梗喎!!
    公司離你家很遠嗎? 還是太多工作要做, 索性早去早回?

    ReplyDelete
  5. Scare you ?! My new off. in Kln bay
    a place strange to me. IN the frist two day need to went there/taxi. And I find out can go there/green van $6.5/taxi 60 something...I really a bloody poor moneyless OL.and also a new hand & hurry to get that job so need to perpare many document b4 morning meeting...want to stay here may pay working hard x10 than others ppl! So I call myself new Gundan.

    ReplyDelete
  6. yes many thing to perpare, And don't want to waste money to hv taxi cos $60more but by mini green van only $6.5 what are big differet

    ReplyDelete
  7. Poor 3ear,

    完全明白你的苦況!! 十二月的士仲加價, 到時搭仲 "甘".

    你份工係返五日嗎? 好似你份工咁辛苦, 真係要係星期六日多啲休息, 充足電再努力.

    身邊亦有朋友像你一樣, 工作好 "攞命", 回家也要繼續工作, 不過因為怕很難再找工作, 所以只有繼續 "捱" 下去, 在她身上我看到什麼叫做生活迫人.

    我常埋怨工作這樣那樣, 上司又極度低能,和你們相比我真是 "身在福中不知福", 最少我日日遲到, 上司都唔對我會點.

    ReplyDelete
  8. 我都係羅泥賤,份工好地地做了十年係個人好悶又越做越冇衝勁好似活跳屍個人好dull連男友都悶到閃埋,所以轉下環境,,,吉兇未卜,我係太有責任感吧,早些回公司做perpare ge! 當還有工近我都自覺是幸福的,雖然呢兩日偶爾想劈炮...但份工是朋友介紹的要顧全大局!
    好好珍惜妳份工,其實好多上司或老頂都係頗低B的,算把啦!

    ReplyDelete
  9. 我會珍惜這份工作, 老頂雖然係嚴重低B, 但佢起碼係好人, 我眼見不少面慈心狠既老闆, 做佢地的 "手下", 真係死左都唔知咩事.

    ReplyDelete