21.11.08

Jill Stuart



Jill Stuart 化妝品終於來到香港!

JS cosmetic "Cute, Pretty, Sexy" 為主軸的時尚風格, 商品件件恍如寶石, 配合女性內衣柔和的粉紅色, 叫人愛不釋手.

個人覺得 JS 與 Anna Sui 和Paul & Joe 化妝品牌很相似, 特別是與 P&J, 簡直就是雙生兒, 大家同樣是以 "靚一靚" 的包裝掛帥, 單看外觀已令人想立即擁有.

JS 與 Paul & Joe 連 image girl 都是同出一徹, 一冷一熱


Jill Stuart "襲港", 最高興的莫過於一眾 "等到頸都長" 的 "fans", 以後不用買 "十算" 的 "無良水貨", 也不必托人去日本或台灣買.



曾幾何時我很想買 JS 的 四色blush (上圖), 在旺角家樂商場某店問價, 竟然要 $4xx (香港正貨價是 $330), 售貨員當時愛理不理的的嘴臉, 至今我仍記憶猶新, "好囉! 睇你點清埋啲無良水貨, 抵死 !!!"



8 comments:

  1. 之前在mk家樂見過包裝好靚,但sg招呼麻麻乜都叫人格住個玻璃櫃睇.點買得落手?
    質地好嘛?我應該過了被包裝吸引而買下來的年紀了吧!

    ReplyDelete
  2. 講真paul & joe的甲油係我近來至愛.07紫灰很優雅.

    ReplyDelete
  3. 係呀! 家樂sg真係.... >__<

    JS 的 packing 好靚, 不過從其他forum 看到質地好似麻麻, e/s 枝棒好似會脫色, 圖文並荗, 都幾得人驚!!

    有機會看看07紫灰有多優雅... ha ha
    不過我好懶,搽手霜都少更不用說塗甲油.
    你有買paul & joe的set 嗎?

    ReplyDelete
  4. 乜set? christmas set? I looking for inioui christmas set/everyyear!

    ReplyDelete
  5. P&J 有set係lip gloss 同 blush 加個貓貓袋 $4xx, 好貴所以無買.

    ReplyDelete
  6. lip gloss還很多存貨啊!4xx的gift set對我現在剛剛才找新工作的人說真得閒死吾得閒shopping架!
    p&j D packing係very beautiful我有他的三盒眼影,又幾好用,然膚淺的我最初是受到外表吸引的...!
    btw今天的聖誕gift set好似麻麻地靚/吸引.又,海運門口的裝置好多鐘吊住呀!大吉利事.鐘仲要吊高...!

    ReplyDelete
  7. 係呀! $4xx 果set真係好唔resonable, 特別係依家咁既時勢!!

    "大吉利事.鐘仲要吊高...!" 笑死我.

    btw, inioui 係邊度有得買? 我只在 "靚靚" 見過一次.

    ReplyDelete