26.4.09

2009 春季日劇 - Boss


《BOSS》是天海祐希繼去年《AROUND 40》後另一作品, 劇中她飾演剛由美國回歸日本的刑警, 作為警視廳搜查一課特別犯罪對策室的室長, 天海將帶領部下戶田惠梨香, 玉山鐵二, 溝端淳平, 吉瀨美智子, 溫水洋一等調查多宗棘手重案.

不知何解, 一路看《BOSS》一路覺得像在看 Kyra Sedgwick 主演的《The Closer》, 兩者都是以一個女boss為主, 帶領一群表面 "奇形怪狀" 但其實各有本領的部下調查重案, 兩個女boss都是頭腦清晰和辦事了得, 是破案的關鍵人物, 而且兩女都是與上級警官有點曖昧的關係, 更令我驚奇的兩女都同樣嗜甜 (天海愛M&M, Kyra喜朱古力小食), 怎麼會這樣?!



《The Closer》是我喜歡的劇集, 特別是喜歡那個由Kyra飾演的女boss Brenda Johnson, 每一次看她如何破案, 如何蠻咄咄進逼兼得理不饒人地審問疑犯就過癮極了. 《BOSS》是否同樣好看還是未知之數, 畢竟只看了兩集, 不過本劇的casting亮麗, 如天海祐希, 竹野內豊再加上户田惠梨香和玉山鐵二, 都叫我會繼續看下去.

劇本...林宏司
製作人...村瀨健
演員... 天海祐希, 竹野內豊, 户田惠梨香, 溝端淳平, 吉瀨美智子, 玉山鐵二

19 comments:

  1. 對Boss好有興趣.因為天海.請問貓貓的收看渠道是?

    對上看了三角迷踪不太喜歡夾硬拖長來做,為推理而推理雖然結局好意外...江口還可以廣未就好木獨!
    love shuffle...故事好新鮮,松田翔太好有型...還有野島伸司必有的同性戀...幾好睇!

    ReplyDelete
  2. 戲好看,除了人物演得好,編劇是整個節目的靈魂支柱。看了BOSS第一、二集之後,發現故事的張力不夠,尤其第二集劇情出乎意外,看後頭上冒出許多問號....最主要不合邏輯劇情發展,真的讓這個節目減分不少....不夠,天海的確抓出劇情主角的特色出來,尤其從內而發的演技表達,觀眾可以體悟到。可惜,鏡頭配合不上劇情的節奏,所以不夠精彩...

    ReplyDelete
  3. 噢,我絕少看劇,太花時間了。

    ReplyDelete
  4. 貓貓:

    >>請問貓貓的收看渠道是?x 2
    我都想知呀 & 怎知道有什麼新日劇上. 剛剛dl左"三角迷踪", 未睇.

    有竹野內豊喎...hehe..3捧下場呀!

    ReplyDelete
  5. 三耳,
    收看渠道已send了去你的email !

    看完 "三角迷踪" 後覺得這劇真的可以濃縮點, 結局是很意外, 但更令我感到之前的劇情有點 "搵戲黎做", 不過小日向文世真是好好戲.

    love shuffle 的確很好看, 最初很擔心野島伸司會寫個什麼的結局, 但看罷總算很窩心, 故事題材新穎, 劇情流暢, 人物亮麗, 是上一期我最喜歡的日劇, 不明白在日本為何收視只有13%?

    ReplyDelete
  6. 行行,

    收看渠道已send了去你的email !

    ReplyDelete
  7. Boss對我好似吸引力不夠,劇情發展有些牽強,唯一是突然覺得戶田好漂亮。

    ReplyDelete
  8. 貓貓:

    唔該晒!! 我今晚去收e-mail先.

    ReplyDelete
  9. 匿名,
    同意編劇是有問題, 不過我覺得是劇情有點公式化, 反而做不到出乎意外的效果, 因為兩集的劇情全是我意料之內..... 可能我看得太多同類的劇集, 總覺得類似的劇集在編劇方面是西片效取勝.

    天海是劇集的靈魂人物, 她的確有獨特的魅力, 看boss也是為了她.

    ReplyDelete
  10. Shania,
    Boss的casting已是本季叫做"勁"架啦!

    戶田真的越看越美, 做第一線女主角是指日可待.

    你今期還有看那套日劇? "白之春" 和 "夜之階梯" 會在下次講.

    ReplyDelete
  11. 行行,

    你喜歡既竹野內豊在這劇至今是很少戲份, 希望只是暫時性, 不然會有點浪費!

    ReplyDelete
  12. 貓貓
    收到了,謝謝妳!
    我也是youku 在線觀看的.

    那夜之階梯是松本清張百年晨紀念劇,看了介紹好像很吸引,膝木直人狀態大勇啊!期望妳的介紹...台灣這邊剛上第一集!

    ReplyDelete
  13. 肥貓...

    日劇又真係無睇好多年...lu..
    不過你介紹" The Closer"
    好有興趣喎!!
    你係咪睇收費電視呀??
    因為我都無聽過呢套劇既!!

    ReplyDelete
  14. Mag,
    "The Closer" 真係幾好睇, 現在atv world 做緊, 好似係星期四 10:00pm, 你睇下.

    其實好多時, atv world 既外購西片都唔差, 好似csi系列, "close case" 同 "犯罪心理學", 記得有一次睇 "犯罪心理學", 犯人係個媽媽, 為了不想自己兒子受牽連, 她由頭到尾都沒有透露兒子的去向, 任至到行刑的最後的一刻, 我一路睇一路喊, 好感動同震撼.

    ReplyDelete
  15. 肥貓...

    估唔到終於找到個人係鐘意睇呢類型的電視劇,
    我好鐘意睇CSI,CSI New York, Bone 呢類劇集,但我身邊無人鐘意睇,所以無人可以分享呢!!
    其實我係電視劇迷不過只係西片囉!!
    好似 supernatural, Medium, without A Trace and Las Vegas....等等...
    係咪好誇張呢??
    多謝你..我會留意下呢套劇既...

    ReplyDelete
  16. Mag,
    我地咁爽, 應該去結婚..... 哈哈!

    你講既所有(係所有)西片我都有睇, 一啲都唔誇張, 因為睇得出啲西片係製作認真, 好似csi咁, 值得去用一小時去欣賞.

    ReplyDelete
  17. 肥貓...

    哈哈...好似相逢恨晚咁既!!
    係呀!!佢地真係好認真0家!!
    好似CSI咁..佢地既資料搜集真係好詳細,
    學到好多嘢0家!!
    我就勁鐘意睇西片囉!!

    ReplyDelete
  18. 我本來都想講下boss, 因為實在精彩,而且我都睇左3個season的closer. 今個season睇左boss同埋quiz show.都好掂. boss真系好鬼似一個騎離版的closer囉.演員好而且最正就系so far每集最集都有個twist...甚為吸引。天海做主角無得頂, 但竹野的上司角色似乎只系行行企企,真系晒左d喎。而且我覺得竹野的年齡應該比天海要小。btw, closer應該五月出第四季dvd.到時一次過睇晒.

    ReplyDelete
  19. Xavier,
    想不到你這樣喜歡Boss, 真有點意外.

    Quiz show好看嗎?! 等我有空看看!

    有沒有看 "我的妹妹" 和 "夜之階梯", 這兩劇本季暫時是我較喜歡.

    還有六月會有木村的新劇 "MR BRAIN", 內容有點 "加利略" feel, 希望不是另一套 copycat.

    ReplyDelete