15.4.09

東部華僑城

"東部華僑城" 令我想起國內某大商場或某大地屋苑, 但原來這是個坐落於深圳大梅沙的華僑城, 是國內首個集休閑度假, 觀光旅遊, 戶外運動和地產發展於一身的大型綜合性區, 復活節假期我和老公就到此一遊.


"東部華僑城" 占地近9平方公里, 面積可能比香水迪士尼大十倍, 主要包括主題公園大俠谷,茶溪谷和雲海谷, 還有華興寺, 主題酒店群和天麓大宅. 雖然已在零七年開幕, 但不少地方還在興建中, 像 "大俠谷" 裡很多機動遊戲還是修建, 連進入大俠谷的入口都在維修, 害得遊人要沿山路地盆走, 走了差不多半小時才到達索道站乘吊車.

這觀景台像美國大峽谷的嗎?


比較起來 "茶溪谷" 主題公園則較為完善, 單是 "茶溪谷" 一地已包括茵特拉根小鎮,茶翁古鎮, 三洲茶園和濕地花園四個遊覽區, 足夠你玩一整天.


歐陸風情 - 茵特拉根小鎮


古色古香 - 茶翁古鎮




看見一片向日葵花田, 人人心花怒放


不用去北海道, 深圳也能看到花田


本來想坐小火車繞 "茶溪谷" 一周, 不過被排隊的 "人龍" 嚇怕, 還是趁時間早去 "華興寺" 看看.

"華興寺" 是所很新很新的寺廟, 新得像沒有一般寺廟應有的味道, 寺內有坐很大的 "觀音坐蓮" 像, 感覺有點像有大嶼山大佛.



在 "華興寺" 中竟然給我巧遇一位重要人物 ...... 登.登.登.登.

各位觀眾, 有請

曾特首伉儷

16 comments:

  1. Fat Cat...

    復活節假期到這裡嗎??
    我就梗係見到向日葵及花田既相片好開心啦!!!
    你置身於其中係咪好好Feel呢??
    睇見你既相都好想去旅行呀!!
    放假去下旅行真係好!!

    ReplyDelete
  2. 見到曾特首, 你無飛蕉呀麻??

    ReplyDelete
  3. Mag,
    係呀! 復活節假期去左大梅沙玩, 其中一日就去了 "東部華僑城".

    "東部華僑城" 好大, 你見到既花田係其中一個主題公園既某一部分, 不過也是最得遊人歡心的景點, 個個都好開心, 男男女女, 老老少少都搶著與向日葵拍照, 場面好熱鬧, 我反而很想把人們這興高采烈的情景拍下.

    ReplyDelete
  4. 行行,

    我驚飛蕉會被公安拉, 當日好多架公安車停左係寺廟.....

    在場有香港遊客不停 "曾生, 曾太", 還是曾太很大放, 向遊客打招呼....

    ReplyDelete
  5. 大梅沙+東部華僑城,應該幾好玩...之前我都有影過D相架...^^!

    ReplyDelete
  6. Denzel,
    唔錯呀! 不過華僑城就勁行山, 第二日腰酸背痛, 好似比人打左一身咁, 好彩間sheraton 酒店好舒服.

    有無機會欣賞你啲相? 我去嗰日天好陰, 所以照片比較暗, 可惜!

    ReplyDelete
  7. 原來國內真一日千里有些麼大的主題樂園,花海,看來祖國真是個好地方耶!妳與家人玩得夠開心吧!

    ReplyDelete
  8. 三耳,
    幾好玩, 不過好辛苦, 成個行山團咁, 做足運動呀!

    ReplyDelete
  9. 貓姐:

    多謝介紹,有機會都會去行吓。

    曾生?

    小行,攞蕉嚟....





    我食呀!

    ReplyDelete
  10. 好靚呀!!
    入場費貴唔貴呀?
    點去架..... 我去yahoo search 下先!!

    ReplyDelete
  11. laulong,
    係呀! 去行下啦, 係好好既全身運動, 搭索道你個仔會好興奮, 因為好快好高.

    ReplyDelete
  12. 阿ta,
    多謝你的留言.
    "東部華僑城"既入場費好像有兩種
    1. 大俠谷+茶溪谷 Y200 (包無限次搭索道,纜車和接駁巴士)
    2. 茶溪谷(ONLY) Y150
    華興寺 - 免費

    我suggest你只去 "茶溪谷", 因為 "大俠谷" 很多工程重整修梗, 有點像參觀地盆似的.
    不過若只去 "茶溪谷" 就要考慮一下交通, 因為當地很難 "打的", 遇上不熟路的司機更麻煩.

    至於由香港去"東部華僑城"就簡單得多
    kowloon tong -> 搭巴士去沙頭角 -> 搭的士 (約 Y30 到 大俠谷" 入口

    如在沙頭角搭的士去 "茶溪谷" 會好遠, 不過可以慳番 Y50 入場費, 集中在 "茶溪谷" 玩.

    "東部華僑城" 很大, 只有一天時間的話就去 "茶溪谷" 好了.

    ReplyDelete
  13. 肥貓,
    我去個陣係07年8月...照片放在以下網誌,請指教...

    http://denzelleung.blogspot.com/2007_08_01_archive.html

    不過個陣仲未正式開張,所以影唔到幾多張相...矣,轉眼兩年,而家應該多好多野睇...

    ReplyDelete
  14. Denzel,

    你影啲相好誇張呀, 點解可以影得咁靚!!!!
    我同老公睇到 "嘩嘩聲", 啲相仲靚過官方既宣傳相, "華僑城" 應該請你幚佢地影.

    你去"華僑城"的時候未正式開張, 所以照片所見都沒有什麼人, 人少較清靜. 我去的那天是假期, 遊人如鯽, 還有一群群的學生, 好不熱鬧, 不過我相信無論清靜或熱鬧, 這都是值得一去的地方.

    ReplyDelete
  15. 肥貓,
    客氣,客氣...謝謝你和肥貓先生欣賞^^!
    遲D天氣熱我都想去sheraton住番兩日游水...要多謝你提醒我呢個放假好去處:-)

    ReplyDelete
  16. 肥貓...

    I invite you become a follwer for my blog.
    please you go to my blog and
    click the right side icon "follow" to become my follower.

    thank you very very much.

    ReplyDelete