7.4.09

情迷 "蛇王芬"

"蛇王芬" 是我很喜歡的食店之一, 在這裡吃飯很有 "家" 的感覺, 簡單如一碟 "薑汁芥蘭" 也令我回味無窮. 其實 "薑汁芥蘭"一點也不簡單, 不少食店都有供應, 不過只是芥蘭加薑片, 但薑汁完全欠奉, 記憶中只有 "蛇王芬" 的 "薑汁芥蘭" 是名副其實.

"蛇王芬" 的燉湯也是我的心頭好, 無論心情好壞只要一嘗她的湯, 就有說不出的幸福, 女人除了要愛情的滋潤, 更需要這種材料和火候十足燉湯來滋潤 (笑).


還有, "蛇王芬"有別於一般食蛇的食店, 因為你不會在店裡店外發現任何蛇 (或疑似蛇) 的蹤跡 (桌上的美食除外).

最近吃過的椒鹽鮮魷, 魷魚膽固醇高, 不過美食當前, 我和老公也豁出..... 一吃為快!

14 comments:

  1. 蛇王芬? 我有時下午都會去架喎... 我都好鍾意佢地D燉湯, 真係幾正...

    ReplyDelete
  2. 咁就好,最怕一邊食蛇羹,一邊見到啲蛇喺道打晒蛇餅!

    ReplyDelete
  3. Fat Cat stories..

    好似好好味呀!!
    有無地址等我去試下先??

    ReplyDelete
  4. 灣仔"模型街"都有一間蛇舖, 不過冬天先開, 又係排晒長龍.

    ReplyDelete
  5. Denzel,
    你係嗰頭返住家返工架?
    你好識食呀! 佢地D燉湯真係幾正, 我最鍾意 "菜膽陳腎" 同 "蜜瓜响螺".

    ReplyDelete
  6. laulong,
    係呀! 我都好驚見到啲真蛇, 每逢見到啲蛇舖, 我一定絕對會 "運" 路走, 深水步 "男人街" 有間蛇舖, 同老公街過一次, 嚇到我雞飛狗跳.

    ReplyDelete
  7. Mag,

    "蛇王芬" 既地址係 中環閣麟街30號地下, 你可以click 我編文章第一句 "蛇王芬" 三字, 佢會link你去openrice.

    燉湯可以選清淡無咩油既 "菜膽陳腎" 同 "蜜瓜响螺", 薑絲蛋白炒飯 (餐牌無寫) 都好好味.

    你試試, 希望你喜歡.

    ReplyDelete
  8. 肥貓...

    多謝你既回覆,等我下次去開中環試下先!!

    ReplyDelete
  9. 這裡讓我記起有段在中環上班的日子,那時不知怎的同事間都喜歡打牌,他住荷李活道通常下班就往蛇王芬集合晚飯,飯後就到那同事家開台...如是者打了一整個冬季最難忘他的潤腸腊味飯陳腎川貝燉雪梨...好好味!

    ReplyDelete
  10. 肥貓,
    據我所知,我同自由行都係附近返工,不過就未撞過佢...(或者撞到都唔知)

    MAG,
    中環閣麟街30號即係沿住自動電梯過左士丹利街個街口就到架啦...你可以搵日先去士丹利街買相機(或者鏡頭,腳架...),再去蛇王芬食飯...一樂也!!

    ReplyDelete
  11. 三耳,
    佢啲潤腸腊味飯真係好她味, 特別在寒冬季節, 簡直真是人間極品!

    ReplyDelete
  12. Denzel,
    你同行行都係嗰頭返工, 嗰度好野食喎, 食晏好方便, 我就慘係中環同金鐘中間, 食晏都唔知去邊食, 好煩!

    ReplyDelete