7.8.09

四百萬.... 應該 "唔係好見洗"

看到 [明報] 的報導, 說英國著名貴族學校哈羅學校, 計劃在屯門開辦本港首間寄宿國際學校. 此校來頭不小, 英國7名首相包括邱吉爾(Winston Churchill)均為該校畢業生.

以下是節錄 [明報]
位於英國倫敦的哈羅學校每年學費逾37萬港元,雖然發言人表示暫仍未決定在港學費水平,但根據哈羅北京的收費,第13級的學費達每年18萬元人民幣,粗略 估計,若要完成中小學第1至第13級的課程,13年學費會超過200萬人民幣(230萬港元)。其他雜費亦頗昂貴,例如每年校巴費高達1.1萬人民幣,校服、運動服等要4000元人民幣。

李麗珊不是說過養大一個小孩子要四百萬(港幣.... 應該是?!), 如果要讀此貴族學校, 已經用了一大截, 四百萬港幣應該 "唔係好見洗" !!

4 comments:

  1. 現在也不是計較花多少錢才能配養優秀小孩,而是社會風氣,教育制度令夫婦們對生說孩卻步!

    ReplyDelete
  2. 也許吧! 總之我所認識的父母, 幾乎全部都要把子女送去讀international school, 有的bb在肚裡已去apply, 顛!!

    ReplyDelete
  3. FatCat..

    讀書都係求學問,
    貴族讀貴族學校,
    都係因為對於佢地黎講唔係大數目呢!!
    我覺得一個有學問,有內涵既人,
    又唔一定係出自名門望族既,
    所以我好欣賞有修養既人!!!

    ReplyDelete
  4. Mag,

    >>讀書都係求學問

    同意呀!

    我都吾覺得要讀貴族學校或者國際學校至得,好似今年會考,有個十A既學生就係讀大埔既中學,另一個就係讀葵芳,這就証明讀書重要的是靠自己。

    至於有內涵和修養,更不只是從學校學回來,家庭教育都很重要,話時話我好耐無遇過有內涵和修養的人了。

    ReplyDelete