3.8.09

眼紅紅

最近兩星期左眼不時出現紅筋, 原以為是與戴隱形眼鏡或疲倦所致, 但觀察了幾天, 發現紅筋最厲害的時候竟然是早上起床的時候, 反而到了中午紅筋會慢慢消失, 你說怪不怪誕?

這不是我的眼睛, 但情況和我的有95%相似


如是者幾天早上都是眼紅紅的樣子, 最後還是看專科. 經過眼科醫生的診斷, 才知道我的問題是因為左眼眶積聚過多的油脂, 所以眼睛會出現紅筋, 症狀通常會在早上和黃昏出現. 醫生說不用擔心, 只需平日多些洗眼和常滴人工淚水就可以.

你知道怎樣洗眼嗎? 不需用任何藥水, 只要用溫水沾濕棉花, 輕抺雙眼和眼眶邊即可. 我有定期驗眼但還是頭一次聽見這樣的病症, 專科真是專科, 貴都是值得, 醫生還提醒我眼影和睫毛膏都會刺激到眼眶的油脂分泌, 少用為妙!


p.s.

看我的眼科醫生很有耐性替我檢查, 而且細心告訴我病症的因由, 和如何處理病症, 還提醒我日常要注意的地方, 這樣喜歡跟病人交流的醫生(還要是專科!!)真是少見, 謝謝你林醫生!

12 comments:

  1. 貓貓:

    祝早日康復!
    有醫德的醫生, 越來越小!

    ReplyDelete
  2. 林醫生....是林順潮醫生嗎?
    我的朋友每次浴後都眼紅得像吸血疆屍般報滿紅根,後來確定是洗頭水敏感喎!
    我近年都少帶con化妝亦少用mascara連眼線也沒劃呢!(無論什麼品牌最後都變熊貓,灰心就放棄了)
    可能都少用唯佳!佩服那些假眼睫毛大眼仔內眼線啊!
    祝早日康復!!!

    ReplyDelete
  3. 行行,

    謝謝!

    照醫生拍示做, 真的沒有再眼紅紅, 再看多一個星期, 應該無事.

    ReplyDelete
  4. 三耳,

    林順潮醫生? 我真的想給他看看呀!

    我看是港安醫院的林冠文醫生.

    我日日都帶con, 而且有用eyeshadow, 不過我懷疑跟塗眼霜太貼眼眶也有關係, 好在不是算要很serious既病.

    潮流興大眼, 長睫毛, 不過美麗是有代價!!

    ReplyDelete
  5. 我平時返工祗用睫毛液,但都唔係每種都用到...先唔計甩唔甩,某啲牌子一用到五六點會好攻眼,眼水狂流~ 我估都係類似你果種問題~

    眼睛緊要...祝早日康復!

    ReplyDelete
  6. 謝謝 the8, 現在已好了很多.

    睫毛液我真係 "投哂降", 無論用咩牌子都無效, 不過用eyeshadow隻眼好似無咁腫, 我想儘量唔好咁貼眼眶就ok.

    眼睛真的很緊要, 我已經是大近視, 不想眼睛再有什麼問題.

    ReplyDelete
  7. 你是不是眼红那些o靓模呢?

    ReplyDelete
  8. Desertfox,

    咁都被你估到, 我唯有話 "係啦" !!

    你好留意啲o靓模喎, 小心老婆扭耳仔!!!

    ReplyDelete
  9. FatCat..

    你睇嗰個係咪"林傑人醫生"呀??
    其實帶con既人,
    要好小心照顧眼睛既清潔0家!!
    唔係話你唔清潔係要加倍呢!!
    我都係好多問題,因為我有敏感症,
    係任何嘢都比正常人敏感所以好麻煩,
    我早兩個月前都去見眼科專科醫生,
    哈!!!應該話我睇親都係專科,
    勁麻煩!!!

    點都好啦!!!祝你早日康復!!

    ReplyDelete
  10. Mag,

    我看是港安醫院的林冠文醫生.

    帶con真的比平常人易有眼睛問題. 我現在好了很多, 整個星期都不再有紅眼了.

    >>哈!!!應該話我睇親都係專科

    我睇專科都好麻煩, 因為要claim保險, 睇專科的話要普通科醫生寫refer.

    ReplyDelete
  11. FatCat..

    以前就係..
    宜家無嘢做,重邊有門診保險呀!!
    所以我都係忍到忍無可認先去睇醫生呀!!
    我宜家臉上有兩個紅印,
    又脫皮有癢..都係因為曬太陽
    敏感..我都忍左成個幾月,
    上個星期好了但係一曬又起番..
    唉!!要睇都大把醫生我睇呀!!
    好貴呢!!

    ReplyDelete
  12. Poor Mag,

    你要多多保重呀! 香港睇專科真係唔平.

    ReplyDelete