24.8.09

家政科的"什菜湯"

平日兩餐都在外 "解決", 到了星期六日我會盡量在家煮飯, 慣常也會煮 "老火湯", 這個星期沒有了 "老火湯", 換上了中學時家政科所教的 "什菜湯", 易煮而且好味道.

"什菜湯" 材料包括紅蘿蔔, 薯仔, 蕃茄, 洋蔥和免治牛肉, 先下油把蕃茄炒熱, 想當年老師說這個步驟很重要, "什菜湯" 顏色美不美就要看這步驟; 然後再加入把切好的蘿蔔, 薯仔和洋蔥再炒幾分鐘, 是啊! 是不是煲, 這時面前還是一盤炒什菜;



之後可以加水 (或清湯), 小火煮大概20分鐘後再加免治牛肉和盬

熄火很加蔥段, 食得啦!!



同場加映 :
豆豉蒸排骨


洋蔥炒蛋

蒜炒小白菜



23 comments:

  1. 個雜菜湯做法好簡單呀, 搵日試下先!
    煲4個字就得? 我見其他要煲成個鐘!

    ReplyDelete
  2. "平日兩餐都在外解決,到了星期六日我會盡量在家煮飯">>
    我都係,我星期日整左焗薯沙律+雜菜湯(金寶)...^^!

    ReplyDelete
  3. 行行,

    因為之前已經炒左一段時間
    eg
    炒番茄 - 至少要炒到出哂汁, 約5分鐘
    炒其他 - 因為較多料, 所以至少炒10分鐘

    之後加水再煲, 4個字係約數, 我通常會煲到紅蘿蔔軟身已加牛肉.

    不過呢個湯越煮越入味架!

    ReplyDelete
  4. Denzel,

    成日係街食真係唔係幾好, 多鹽多油無咩益!
    不過煮飯都幾難諗煮咩餸...... 自己又唔係好識煮.

    ReplyDelete
  5. 原來如此!! 明晒!
    不過天氣太熱, 真係唔想在廚房逗留!

    p.s. 我尋日煮冬瓜粒粒湯飯

    ReplyDelete
  6. 好多時忽發奇想,如果有人懂得煮餐雜菜湯,豆豉鯪魚,豬肉豆,五香肉丁...而通通都唔係罐頭就認真神奇喇!

    ReplyDelete
  7. 哇,唔得,我淨識整罐頭湯!

    ReplyDelete
  8. I am drooling over your food.

    I am currently working in a restaurant 5 nights a week, so I keep eating restaurant food. Getting so tired of it.

    ReplyDelete
  9. 這雜菜湯與我的煮法不同呢!分別在於妳會先炒熱配菜,那可能會更出味!下次要試試妳這方法.
    蒸排骨....不知妳有沒試過用酸梅面豉呢!覺得這個好惹味!
    我的湯煲也是不秀鋼的呢!好襟用。

    ReplyDelete
  10. 行行,

    >> 不過天氣太熱, 真係唔想在廚房逗留!

    呢樣真! 煮完好似焗左一身"桑那" 咁 - 濕哂!

    ReplyDelete
  11. Ebenezer,

    豆豉鯪魚係老公既至愛, 我諗要煮都幾考功夫.

    我個雜菜湯就超級易整, 你都可以試試.





    Laulong,

    咩唔得呀! 你春風化雨都得, 個湯點難到你呀!

    ReplyDelete
  12. Desertfox,

    No need to drool.....

    They are all simple and easy to cook. I guess you are able to do better than me coz you are working in restaurant 近水樓台.

    I also dine out at least 5 days a week. So will try my best to cook somethings weekends.

    ReplyDelete
  13. 三耳,

    你係煮食高手, 我好似有點班門弄斧!

    你真識貨, 個煲係鋼造, 係wmf(牌子), 用左幾年仲好似新既一樣, 好襟!

    ReplyDelete
  14. 雜菜湯....我至愛...超好味道!

    肥貓你會唔會一次飲唔晒呢?阿媽話煮雜菜湯唔好留係不秀鋼煲...會有乜乜化學作用喎!(蕃茄係酸性物質)...所以我會畢起佢落湯兜到第二日先再煮~

    ReplyDelete
  15. 貓貓
    妳太客氣啦!我不是什麼高手啊!祇係鐘意煮野食和與人分享,所以見到人煮野就會好奇煮左d乜!
    我都係用不秀鋼煲,香港出品以前個鐘點幫我係上海街買8公升$400文用左幾年都係新既一樣!好用到不得了!

    ReplyDelete
  16. FatCat..

    什菜湯好好味呀!!
    睇黎你既中菜煮得不錯喎!!
    我就鐘意西菜多d呢!!

    ReplyDelete
  17. the8,

    >> 肥貓你會唔會一次飲唔晒呢?

    絕對無可能一次飲哂, 因為料多所以起碼飲兩日, 不過我會好似你咁用湯碗, 然後放係雪櫃, 所有既煲都會即晚洗哂.

    ReplyDelete
  18. 三耳,

    係客氣就真, 我都要向你多多學習.

    8公升既煲都幾重, 煮得多手臂會唔會變粗..
    ha.. ha..

    ReplyDelete
  19. Mag,

    我真係好喜歡食中菜, 不過廚技不精, 煮來煮去都係嗰幾味...... 我媽咪勁好多^__^

    我仲記得你個南瓜湯, 只看相片都知好好飲!

    ReplyDelete
  20. 個煲買咁大係鐘點主意,其實係岩架!有時燉湯或多些材料也夠用!
    我以前祇信名牌試過意大利的Lagostina鑊真係斤兩十足,根本沒法單手把它拿住,鋼水靚過頭,反而這個港產煲便宜又好用,而且祇是用來煲湯應不存在重的問題!

    ReplyDelete
  21. 三耳,

    個煲太重洗到好辛苦, 所以我會差遣老公洗, ha... ha...

    ReplyDelete
  22. 下次煲雜菜湯, 我會試試先把材料炒一下.

    謝謝!

    ReplyDelete
  23. richmapoorma,

    不用客氣!

    先把材料炒一下, 湯的顏色會靚啲.

    ReplyDelete