6.9.09

新歡 vs 舊愛

面對新歡和舊愛, 你會如何決擇?



這是我的舊愛, 用了也有四年多, 看! 還是IBM的logo.


最近用它試行 Windows 7 (在VitualPC 之下), 發覺 hardware 嚴重不足, Windows 7 像吃了 "十擔豬油". 不過也不能怪它, IT 科技一日千里, processor 是四年前的技術, 而且只有1G RAM, 我還可以要求它怎樣?







登! 登! 登! 登! 係時候 "新歡" 出場......


幸運的我終於找到另一個選擇 - Apple Mac Book Pro (MBP), 其實是老公 "其中" 一部notebook computer, 雖然不是最新model, 但已有4G RAM, 足夠我在其中試行其他OS (操作系統), 只是在操作上 MBP 與普通 notebook 是有點不同, 還需要點時間去適應.








面對新歡和舊愛, 我會如何決擇?!

其實也不太難! 大多時間我還會選擇舊愛, 因為還是不太習慣在MBP打中文, 而且我是隻念舊的貓!

20 comments:

  1. 妳搞到我心思思想換機潻,嘻嘻!

    我部舊愛都係IBM, ThinkPad, 用極都唔壞,吹脹!

    ReplyDelete
  2. FatCat..

    電腦呢家嘢!!
    真係唔到你念舊囉!!
    就算你宜家可以繼續用舊..
    但遲些你一定要用新既!!

    好似我咁..
    而家部腦已經應付不到我既要求啦!!
    因為我有大量相片要經常使用,
    實在慢到好似龜仔咁...law...

    ReplyDelete
  3. Ebenezer,

    你都係用IBM ThinkPad, 真係幾好幾襟用.

    我部mbp係舊model, 你如果見過新model, 又薄又型仔, 你仲 "情難自禁"!.

    ReplyDelete
  4. Mag,

    念舊?! 我都幾鍾意架ibm thinkpad, 佢倍我完成左個master架.

    不過當你部computer係龜速運作, 有時真係想掉左佢.

    你要process咁多相, 部computer要有番咁上下勁至得, 依家電腦平左好多, 你可能買番部.

    ReplyDelete
  5. 篤篤,

    轉mac book啦! 你咁醒好快慣架. Mac book pro 嗰interface包你嘩嘩聲! Windows 介面真係好難相比.

    ReplyDelete
  6. >>念舊的貓...

    念舊是一種關愛、體念、感恩,很好呀!

    ReplyDelete
  7. 篤篤,

    如果你仍然放唔開 Windows 越用越慢,成日有暗病,上網俾人hack,花好多錢裝Anti-virus,security software...之後部機再慢d,咁你唔好轉MacBook 喇!

    又如果你怕用Mac部機太爽太快,又唔習慣用Apple機行一齊行Mac同Windows softwares嘅feel,咁你都唔好轉用Mac 喇!

    ReplyDelete
  8. 肥貓,
    處理圖像我用MAC,處理文件就用PC...都好多年係咁...特登架,唔使淨用一部腦咁悶^^!

    ReplyDelete
  9. 我部LG遲吓都可能要換。
    一直用Windows, 但又想趁機試吓Mac機...

    不如你遲些再分享一下實際使用時的情況好嗎? 例如compatibility, etc.

    ReplyDelete
  10. Denzel,

    原來你都係又用pc 又用mac架, 真係好多人用 mac 呀!

    ReplyDelete
  11. dd2,

    無問題! 遲下一齊分享.

    不過mac book 真係好 "靚仔", 好似件藝術品.

    ReplyDelete
  12. 我也打算換機了, 不過沒時間仔細比較, 所以一拖再拖.

    可能要聽你的推介了.

    ReplyDelete
  13. Richmapoorma,

    你依家用緊windows嗎? 是notebook定desktop?

    Windows 7 就出, 等多一陣至買會啦!

    ReplyDelete
  14. 以前都係用mac機放便工作!
    題外話:夜光階梯看完啦!後期是有點捱完的,究竟係未講返八十年代?點解藤木的造形咁奇怪時常花恤衫而且後期個妝好怪油頭粉面咁,期實個故事不太差,可能有些拉長了,而劇中女角也太搶戲,首先是室井兹(買鋪給他的有錢女人)繼而菅野她年青時反而不太喜歡她,現在成熟了了而有種女人味,後來夏川才是利害,因為最初髮形真是難看,後來拉直了味道才出來,還有敗筆就是那個揁探小林稔治時常擺著奇怪的post那個女檢察官又only one表情,平常她演技幾好架!
    另外Boss覺得好睇喎!起碼有些猜度推理,而那14歲媽媽,模特鬼謀殺案都好鐘意,武田(他混身是戲)那一集也ok,祇是山田考之連續兩集有些兒戲,吾知點解我時常覺得女呀頭好男人,有些男扮女裝感覺!

    ReplyDelete
  15. 咁橋我上兩個星期前買了新的MBP.铝蓋面,冇白色咁靚,雖然13吋但系算幾重,但系都OK.我過得MBP用倉頡打字都OK WOR.我在公司都系用IBM不過見多人用MAC又唔系貴買左部玩下囉:)

    ReplyDelete
  16. BTW,我有同事用VMWARE FUSION將成個IBM notebook windows的IMAGE放左落MBP到,而且唔算慢喎, 睇到我眼都突...MBP真系夠快.

    ReplyDelete
  17. 三耳,

    咁你覺得mac好用啲定普通notebook好用啲?

    你說得對 "夜光階梯" 的女角都很好戲, 相比之下男角較為失色. 菅野的演技真的進出了很多, 演活了那個好勝而佔有欲強的女主編, 我係男主角都想殺死佢.

    ReplyDelete
  18. Xavier,

    吓你買左! 死啦..... 引到我想買tim....

    铝蓋面靚過白色喎! 白色好感覺好 "膠". MBP用倉頡打字都OK WOR, 不過我係用速成 (我打中文好慢架), MBP速成出中文字既order同普通windows唔同.

    >>我有同事用VMWARE FUSION將成個IBM notebook windows

    這就是vmware可愛的地方, 如果notebook夠快都可以在windows上install mac os, cross over 一下.

    ReplyDelete