13.9.09

新手袋

我又買了新手袋.


第一次看見這手袋是上年在東京山手線, 一位女子背著它, 我的眼睛被吸住, 心想用來襯牛仔褲好好看啊! 離開日本時, 在機場coach櫃台看見 "她", 售價HK$4XXX,

"四千元買個膠袋, no way!"

再過幾個月, 在香港偶然再次看見 "她", 原來香港真是購物天堂, 價錢是日本的八折, 不過我還是沒買.


今天, 經過coach outlet, 價錢再打七折, 是當初日本價錢的50%, 那有不買的道理!!




P.S.
女人要買野, 可以講好多道理 ^__^

6 comments:

  1. 最後那張的吊飾好精緻呀!

    有時候 high-end fashion 便著重於這些細微細眼的 details....^_^

    ReplyDelete
  2. the8,

    你好心水清呀! 個吊飾係個袋既靈魂, 我係make sure有這吊飾才買這個袋, 有點本末倒置.

    ReplyDelete
  3. FatCat..

    是膠的嗎?
    但係個色好靚!!
    可能我鐘意綠色啦!!
    最緊要係鐘意嘛!!!

    ReplyDelete
  4. Mag,

    係膠架!

    佢有好多個色, 不過我覺得綠色最靚.

    我都好鍾意綠色, 感覺好fresh, 依家用既銀包都係綠色.

    ReplyDelete
  5. 對啊!真不用急,而且是膠質就等合心水才出動吧!現在買野都極理性!
    袋袋的顏色好清新應該是長期流行易襯的!

    ReplyDelete
  6. 三耳,

    係呀! "只要你忍到, 個價會好好!!"

    ReplyDelete