14.9.09

Boss : 你住邊 ??

今日總務部四時已send email, 通知六時會掛八號風球, 並著部門主管讓居住得遠的同事早點回家.

我公司在中環, 那什麼是 "居住得遠" 呢? 離島? 新界?

Boss 在四時半左右逐一問我們住在那裡......

"長沙灣" - "唔遠"

"荃灣" - "唔遠"

"天水圍" - "唔遠, 可以搭西鐵"

"大埔" - "唔遠! 搭火車, 好快到!"

........ 其他同事就無再出聲

"咁個個都唔駛早走, 掛八號至走啦!"

19 comments:

  1. 我唔駛走, 我要返typhoon shift, 直踩.

    咁你個boss住响邊?

    ReplyDelete
  2. the8,

    對於我boss黎講, 總之有鐵路到既地方都唔遠, 天水圍同灣仔都係差唔多, 死未!!

    ReplyDelete
  3. 篤篤,

    係呀! 我個boss真係極品黎架!!

    ReplyDelete
  4. dd2,

    你返typhoon shift架!
    不過打風最好都係在室內, 安全啲!!

    我boss係住TKO, 當然係 "唔遠啦"

    ReplyDelete
  5. Ebenezer,

    其實都預左無得早走, 佢都唔係第一次問咁既問題, 不過有新同事, 佢照例問下, 但答案一樣.


    行行,

    係呀! 佢有時都幾令人哭笑不得, 試過有次女同事結婚, 送左張餅card俾佢, 你估佢講咩?

    "好彩! 無請帖 --- 唔洗做人情 !!!"

    ReplyDelete
  6. 貓貓:

    你老細同我亞sir 應該可以好投契.
    o尋日發生: 亞sir 取識字咭返來, 在lunch time 問我, "你估出街過膠要幾錢一張?"......最終係我同佢過膠!

    ReplyDelete
  7. 哈哈,只有離島屬遠(大嶼山都唔算噃)。

    ReplyDelete
  8. FatCat..

    似乎問黎都多餘啦!!!
    不如一句你地唔掛都唔好走呀!!

    ReplyDelete
  9. Denzel,

    >>請著佢...公司有福啦-.-!

    絕對讚成! 你話公司係咪要俾個最佳員工賞過佢.

    ReplyDelete
  10. 行行,

    你亞sir真係可以同我boss勁襯, 佢地可以結婚tim.

    ReplyDelete
  11. laulong,

    係啦! 真係要坐寶蓮寺或者蒲台島至叫遠, 不過唔會有呢d同事, 因為佢會話你住得遠唔請你.

    ReplyDelete
  12. Mag,

    我boss真係好多餘, 不過佢次次都係為交差而做, 我諗如果唔交代佢問都唔問就assume我地全部死守落去.

    ReplyDelete
  13. Richmapoorma,

    所以我既目標就係要做boss..... 不過係被員工早走個隻.

    ReplyDelete