22.9.09

中環太平館

今日中午去了中環的太平館吃飯, 去過尖沙咀的太平館, 中環的還是第一次. 沒有預先訂位, 所以沒有什麼期望, 只希望有個位 "食餐晏仔", 要知在中環 "搵食" 真不易 !


"兩位, 唔該!"


"好! 請上上層."


我們踏上木造的樓梯, 登上了上層的餐廳, 這裡顧客不少, 懷舊裝飾, 點綴著一幅幅的餐廳老照, 還有 "卡位" 的皮沙發, 一派時光倒流的感覺. 所謂好戲在後頭, 這時部長已引領我們走向近窗邊的一個 "卡位".......


"嘩! 好一個decent極了 "卡位"! 位子闊落舒服, 掀起窗紗還可看到人來人往的士丹利街, 我是做了什麼好事, 竟然如此被厚待, 只是吃午飯有點浪費, 如果是吃晚餐就更 "正" !





來太平館, 就不能不吃「瑞士雞翅」





15 comments:

  1. FatCat..

    其實食對我黎講,
    我好難會有食店覺得特別好食,
    只會覺得好食就已然可以了!!
    所以環境係一個好重要元素,
    有好環境食物好食已經ok!!
    不過我較多要求,要有禮貌及好服務,
    但係香港好少食店好服務和好禮貌囉!!

    係呀!!你blog 頭張相好正呀!!
    好宏偉既大樹!!!
    好似我都好耐無影樹喎!!

    ReplyDelete
  2. 我一次都未去過太平館!X2

    嗚嗚...

    ReplyDelete
  3. N 年前我去過,好似近佐敦嗰邊。

    那年頭,似是而非的拍拖經歷,早已過眼雲煙。

    ReplyDelete
  4. Mag,

    >>好環境食物好食

    我覺得好難搵, 有時食物好食但十分多人, 食完要 "即閃" 個隻; 有時環境好但食物就麻麻地; 兩樣都好通常比較貴.

    幅相好舒服, 好像在樹蔭下, 好涼快!

    ReplyDelete
  5. 行行,

    你可以試下, 不過我對太平館有個好怪既感覺, 覺得佢既食物都係好深色, 深黑的雞翅同干炒牛河, 好味不過好深色law.

    ReplyDelete
  6. 苦瓜兄,

    肚餓既時候, 睇到碟「瑞士雞翅」真係幾難忍架!!

    ReplyDelete
  7. Ebenezer,

    唔好喊啦!

    去太平館唔係難事, 我夠未 "見識" 過你話嗰d "著往件迷彩衫既田雞" 啦.

    ReplyDelete
  8. laulong,

    >>似是而非的拍拖經歷, 早已過眼雲煙

    兩小無猜?! 要是我一定忘不了, 我記性太好, 往事難忘, 不能忘!

    ReplyDelete
  9. 中環太平館?我有時都會去架喎...另外廣州都有間太平館,唔知佢係懷舊定真係舊...氣氛都好特別^^!

    ReplyDelete
  10. Denezl,

    有無坐過嗰d卡位, 好 "正".

    ReplyDelete
  11. 我覺得除了雞翼之外,干炒牛河都幾好食.不過瑞士汁甜左d,我覺得咸d先可以送飯 :)

    ReplyDelete
  12. 最近到過尖咀分店,改了卡座真的蠻卻適懷舊,還是老樣子豉汁牛河為的是余均益+瑞士雞翼+疏乎尼連兩杯飲料就三百多,吃的都是那種情懷!食物也ok.

    ReplyDelete
  13. Xavier,

    雞翼同干炒牛河都好深色, 好味不過好驚食得多個人都會變黑!


    三耳,

    上次尖咀已是很多年前的事! 不過中環真的很有懷舊feel, 我想叫我父母去一去, 懷念一下當日拍拖的情景, 不過亞媽一定話貴.

    ReplyDelete