14.10.09

流浪花

也忘了在哪裡聽到這首歌, 但一聽就很喜歡, 無論是旋律和歌詞, 原來這已是10多年前 (1994) 的作品!


你無睇錯! 係林憶蓮 "友情客串"

"讓我痴痴戀多一次吧 恨透苦苦的把你牽掛
回來吧 流浪花 讓我再有意思好嗎
從今世上實在不須有我吧 若再不可擁抱到你
回來吧 狂雨灑 灑不去心中牽掛
"

如果我是那 "流浪花", 聽到這段也許會回頭..... (當然最少要有呂方的唱功至得..... 應該都幾難搵!!)


13 comments:

  1. 可能大家都老了, 越來越喜歡舊歌.

    ReplyDelete
  2. 好嘢總係經得起時間嘅考驗,歷久常新。

    ReplyDelete
  3. Richmapoorma,

    >> 可能大家都老了, 越來越喜歡舊歌.

    我都覺得係呀! 好似d老人家想當年咁.



    三耳,

    呂方的聲線真的很好, 而且又有技巧, 現在的歌手真的有幾多個與他能相比.


    ebenezer,

    係呀! 呢首歌雖然係十多年前的作品, 但一d都唔out.

    ReplyDelete
  4. 差D唔記得左呢首歌...好似忽然後生左**!

    ReplyDelete
  5. Denzel,

    你應該都好後生架, 係咪!

    ReplyDelete
  6. 男人四十算唔算都好後生...
    唉,真係我都想知-.-!

    ReplyDelete
  7. 很久没见, 最近比较忙, 忙过之后特地来打个招呼.

    ReplyDelete
  8. Denzel,

    其實年齡都唔代表哂老唔老, 最近要心境, 當然個look都要keep得乾淨企理, 唔係靚仔.

    我覺得每個人(不論男女, 不論年紀)都各自有其魅力, 散唔散發到就看自己既能力和造化, 可能係一個笑容或者係一個動作......

    你個blog張相, 舉機影相嗰張就 "型" 到瀉啦, 我都覺得好有魅力架!

    ReplyDelete
  9. Desertfox,

    你好, long time no see & chat!

    忙還忙, 小心身體啊! 其實有時忙都是一件好事, 在忙碌中, 時間會過得很快, 人也變得充實, 而且忙碌過後, 你會感受到休閒時刻的寶貴.

    ReplyDelete
  10. 肥貓,
    實在令我自信心大增,萬個謝謝...
    不過呢......看來還是不要露面好了...怕萬聖節嚇壞人...*.*!

    ReplyDelete
  11. FatCat...

    哈哈!!!我地有係道暴露年齡既秘密啦!!
    呂方唱歌真係好好,
    可惜我見過佢好"串"既一面,
    不過佢係藝人,我無咩感覺!!
    至於佢既歌都係以前喜歡聽的!!

    ReplyDelete
  12. Denzel,

    你咁謙呀!




    Mag,

    >我地有係道暴露年齡既秘密啦!!

    無呀! 我細細個就聰呂生d歌啦, ha.. ha..

    ReplyDelete