5.10.09

極度頑皮的小時候

與blog友 Ebenezer 談到兒時中秋玩意, 才驚覺原來自己小時候是很頑皮, 頑皮得有點過份. 他說試過 "煲金魚", 我則常常去 "曬蝌蚪".

小時候往過山邊的木屋區, 常常背著妹妹 "通山走". 山上有很多田, 而田與田之間就有小池塘, 池塘裡有不少蝌蚪和小魚, 蝌蚪總是較小魚笨拙, 所以可憐的蝌蚪總會成為我和妹妹手下的犧牲品, 我們把捉來蝌蚪放係石頭上, 曬得乾乾的, 然後放回水中, 看牠們會否 "回復舊觀" ? 係咪好變態?

更變態的一次, 我試過把一隻貓拋進水池中 (同類相殘!!), 不過那貓很快逃走了, 後來聽說還生了一堆小貓..... 快快樂樂的生活下去! 當然啦, 那時我這個女魔頭已搬走了.

現在回想起來, 真想向當日 "壯烈犧牲" 的蝌蚪們說聲 "對不起", 你們的 "犧牲" 不是白費, 至少成就了我和妹妹的成長, 謝謝啊! 至於那隻險些兒遇溺的貓, 為了記念你, 我就叫自己做 "肥貓" 啦.

14 comments:

  1. 哈哈!好一句:「你們的 "犧牲" 不是白費」!

    俾我生煲嗰條金魚嘅"犧牲"都唔係白費架,佢都成為我嘅童年回憶架^^

    ReplyDelete
  2. 自問小時候唔頑皮...
    好似越大越頑皮^.^!
    點算?

    ReplyDelete
  3. 我小時候唔會咁對小動物...我剪同學仔條馬尾之嘛! XDDDD

    ReplyDelete
  4. haha, 貓姐你細個真係幾變態,我望塵莫及!

    我最多燒曱甴,浸老鼠,栽在我手下的,都死有餘辜!

    ReplyDelete
  5. Ebenezer,

    我地兩個的童年回憶都好似幾叫人心寒喎!




    Denzel,

    咁大鑊! 不如搵個人管教下你啦! 駛唔駛介紹呀?



    the8,

    "我剪同學仔條馬尾之嘛!"

    原來你最百厭!! 個同學有無嬲死你呀!

    ReplyDelete
  6. 篤篤,

    我認呀! 細路個時真係好殘忍好狼死吓架.




    laulong,

    嘻嘻! 我寫出來就預左你地會話我變態, 不過真係幾變態.

    "燒曱甴,浸老鼠" 啲咁正義既事, 真係校長至做得出!!

    ReplyDelete
  7. "不如搵個人管教下..."
    嘩,好驚...以後唔敢頑皮啦^^!

    ReplyDelete
  8. FatCat..

    呢類兒時玩意!!
    真係唔只係你係咁,
    其實細個時無咩玩嘛!!

    不過都好過宜家,
    個個都只會對著電腦呢!!!

    ReplyDelete
  9. Mag,

    都係你最心水清!

    本來電腦是好好的工具, 用得其所是好事, 但太過沉迷就好有問題. 昨日聽新聞說facebook有遊戲, 涉嫌鼓勵偷竊行為, 唉! 點解咁都得架?!

    ReplyDelete
  10. 肥貓: 佢無嬲我呀不過以後唔同我講嘢之嘛! 我當時仲恐嚇佢唔準話俾人知係我做嘅! 當然果晚校長(即我媽咪)收到投訴電話,我俾人打到飛起喇!

    ReplyDelete
  11. the8,

    嘩! 你亞媽咪係校長咁架勢, 唔怪之得你咁 "作惡多端" 啦.

    如果你個仔係咁你會點?

    ReplyDelete
  12. 因為父母要照顧我哋三個所以開咗間蚊型幼稚園…

    如果我個仔係咁…我嘔住血都會打佢咖!

    ReplyDelete