21.10.09

山楂餅事件

山楂餅事件是肥貓與貓生之間瓜葛, 有點無聊, 不喜勿看!!



========= 故事開始 ==========
話說家裡有兩筒 (是兩筒, 不是兩包) 山楂餅, 這是肥貓與貓生喜愛的小吃. 昨晚山楂餅不見了, 只見它的包裝紙碎散在貓生書枱上.


肥貓 : 有無攪錯呀! 食哂都唔通知聲.

貓生 : 吓! 你想食咩 ? 食哂tim...... 我 "聽" 日買番俾你.

肥貓 : 你無我心呀! 難為我替你煮飯煲湯又斟茶遞水, 仲晚晚切生果俾你食, 小小的山楂餅就試到你無我心, 我好心淡 (好有玩野之嫌 ....)

貓生 : 我!! (無語問蒼天...) 食吓食吓就食哂, 都黎唔切叫你.

肥貓 : 兩筒山楂餅有好多塊架喎, 你食咁多塊都無諗起你有個鍾意食山楂餅既老婆咩!

貓生 : 唔好嬲啦! 我 "聽" 日買番兩大包俾你!

肥貓 : 唔係多與少既問題, 總之你就無我心, 剩係顧自己, 好似食飯咁, 你就次次食依哂自己鍾意既餸唔理其他人...... (仲要秋後算帳, 死未!)


貓生原來就不善詞令, 俾我咁講, 佢根本唔知點 "搭嘴"; 之後佢同我咩, 我既回答都係 "山楂餅" 三個字, 激死貓生!


今晚我收到貓生既禮物, 其實我都唔記得之前既事囉!
好野! 有山楂餅同齋雞粒, 都係肥貓既 "飛弗"


========= 故事結束, 多謝收睇===========


17 comments:

  1. 我覺得呢個係浪漫感人愛情故事^^!

    ReplyDelete
  2. >>>>>>>>之後佢同我咩
    hehehe~~~~

    ReplyDelete
  3. >>>>>>>>之後佢同我咩
    hehehe~~~~
    X 2

    ReplyDelete
  4. 小时候用来送苦茶的. N年没吃了.

    顺便寄几包来挪威吖唔该.

    ReplyDelete
  5. Bittermelon,

    山楂餅又平又好食, 係屋企必備既小食.




    Denzel,

    >>浪漫感人愛情故事

    真係?! 咁你 "浪漫感人" 既定義又幾特別, 貓生話黎個係 "欺凌" 事件.

    ReplyDelete
  6. 行行 & 篤篤,

    諗番當時貓生個無奈又唔知點好既表情都幾好笑! 我都幾enjoy架..... 我諗我有輕度虐待狂.

    ReplyDelete
  7. Desertfox,

    這兩筒山楂餅正是用來 "送" 苦茶.

    寄夠一箱俾你好唔好? 挪威多唔多這樣中國特色小食.

    ReplyDelete
  8. 你老公真幸福,妳咁容易氹!

    ReplyDelete
  9. Ebenezer,

    果然係一樣米養百樣人, 你話我老公幸福, 佢本人同我d朋友就話我無聊同小器.

    老公送過山楂餅同chanel手袋俾我, 不過我都係同樣開心... he~ he~

    ReplyDelete
  10. 寄够一箱更好, 但我刚想起爸妈下个月回挪威, 叫他们买可以了.

    挪威是没有这东西的, 昨天去买周末打边炉的材料. 只买鱼丸, 墨鱼丸和虾饺 豆腐 都要四百多块.(八人份) 还没买肉.

    ReplyDelete
  11. FatCat..

    咁即係佢有你心啦!!
    識得買番嘢食俾你..

    其實我老公同你老公好似,
    成日食食食...食晒..我無得食..
    宜家食餸係問定每人既分量,
    係個碟上分開兩邊,
    咁我就唔怕食食下無餸食啦!!!

    ReplyDelete
  12. Desertfox,

    除了山渣餅, 還有麥芽糖, 話梅, 加應子....

    >>四百多块

    是挪威貨幣嗎?

    ReplyDelete
  13. Mag,

    原來你老公都是一樣.... 唉!!

    >>係個碟上分開兩邊

    都係一個好方法, 試試先生!

    ReplyDelete
  14. 一個願打,一個願捱...咁就白頭到老架啦......況且,貓生得肥貓小姐"寵幸"而賞賜"欺凌"...幾多人恨都恨唔到呀^^!

    ReplyDelete
  15. Denzel,

    我無聽錯呀! 你好恨俾人"欺凌"?!

    ReplyDelete
  16. 根据今天的汇率, 1NOK = 1.33HKD.

    加应子也有吃, 但吃得不多. 本人不喜欢酸的东西, 所以没有吃话梅.

    打边炉当天喝多了, 第二天醒来头痛得要死. 但跟一群差不多年纪和差不多背景的人吃顿饭很开心.

    ReplyDelete