26.10.09

拍賣場上的買與賣

你試過在網上拍賣場買或賣過東西嗎 ?

我勉強也算是的yahoo 拍賣場的常客, 買過也賣過. 買的通常是護膚品, 全新的比專門店便宜最少20%; 賣的就以手袋為主, 因為我實在買了太多手袋 (自責中...), 買的時候就是不加思索, 買回來才發覺手袋不是太重便是太小, 結果多用不著, 曾轉送給母親大人和妹妹, 而放在拍賣場就是另一個出路.

最近 "放" 了三個手袋上yahoo, 兩個是全新用了不足三次, 另一個LV袋, 還是全新沒用過. 其中兩個手袋就不約而同在上星期給人買了, 最有趣的是 :

1. 兩個買家都是男人, 還是結了婚的男人;

2.兩位買家都很爽快沒有講價;

3.閒談中更知道兩位買家都是買手袋給老婆 "粗用".......



"粗用" !! 多豪氣呀! 其中一個手袋盛惠七千港圓.




20 comments:

  1. 女人買得多手袋...都無法...
    但點解有人會用咁多錢買黎粗用....
    只好唉氣...點解我唔得.....:(

    ReplyDelete
  2. 我的心态是, 越贵的越要粗用, 用番够本嘛.

    ReplyDelete
  3. 港男大力,

    歡迎呀! (你個名好cute吓^__^)

    個買家話買黎粗用嗰時, 我真係有d眼都突既感覺, 不過算啦, 一樣米養百樣人.

    ReplyDelete
  4. Desertfox,

    >> 我的心态是, 越贵的越要粗用, 用番够本

    很喜歡你的看法, 對! 要這樣才能回本和痛快.

    ReplyDelete
  5. 好cute 咩? 多謝 haha...
    鍾意你張肥貓, 串得黎好可愛 haha...

    ReplyDelete
  6. 隻貓真係好得意, 個個blog友都係咁話, 不過佢唔係我架(慘...).

    ReplyDelete
  7. 哇, 我今天才知道这猫不是你的.

    家里有几件几百块的外衣. 我现在天天穿. 如果穿两年的话, 就是一块钱一天, 非常便宜.

    如果买个7000多的LV包包, 天天用, 二十年后就是一块钱一天了.

    ReplyDelete
  8. Desertfox,

    我都想係隻貓既主人!!

    唔! 你那個天天用LV袋既理論很有經濟學家的口吻, 你修讀過經濟學嗎?

    不過我覺得最懂得經濟的人就是我媽媽, 她就有本事買到全城最便宜的東西.

    ReplyDelete
  9. 篤篤,

    同意. 但是是因為不好意思, 還是根本覺得沒有講價的需要呢?

    ReplyDelete
  10. 肥貓,
    提醒左我...了解,明白,同接受係可以完全兩回事...
    我都唔明點解老婆買咁多手袋...
    而佢又唔明點解我買咁多鏡頭...
    但係又互相接受...
    你同貓生都係咁?

    ReplyDelete
  11. Denzel,

    手袋係大多數女人既心頭好,
    鏡頭就係攝影師既必需品.

    你太太都好鍾意買手袋架?! 我以前好顛架, 不過依家正常好多, 無再亂買, 仲將之前亂買既手袋sell出去, 唔好浪費, 依家keep住三,四個手袋, 你又有幾多個鏡頭呀 ??

    講真, 貓生真係無咩理我買野, 我有問過佢, 佢話只要唔過份, 用自己既錢去買自己喜歡既野, 佢唔會反對; 同樣地佢都要求我唔好 "鵝" 佢買電腦, 模型同相機鏡頭.

    不過, 貓生好慳家, 佢買野之前會諗一大輪, 好多時攪吓攪吓就無左件事, 有時係我叫佢 "買啦" "買啦", 佢至肯買佢自己既心頭好, 好怪! 男人係咪都係咁??

    ReplyDelete
  12. 肥貓,
    真係所見略同...

    D嫂話手袋係大多數女人既必需品,
    鏡頭就係攝影師既心頭好...唉-.-!

    有幾多支鏡頭?無計過呀...常用就十支八支啦...

    "貓生好慳家,佢買野之前會諗一大輪,好多時攪吓攪吓就無左件事,有時係我叫佢 "買啦" "買啦", 佢至肯買佢自己既心頭好, 好怪! 男人係咪都係咁??"
    吓...咁得意?同我屋企一模一樣!!!

    ReplyDelete
  13. Denzel,

    這也許是男女大不同罷!

    > 十支八支鏡頭

    恨死亞貓生! 佢依家學人影相,買鏡頭買書, 好認真.

    > 咁得意?同我屋企一模一樣!!!

    同亞mag傾開, 佢同我都好似, 喜歡同樣既食物, 顏色, share一些好相似既生活經驗, 我成日同亞mag講, 我地咁似, 應該要 "結婚". 唔! 我想這叫 "物以類聚" 吧 ^__^

    ReplyDelete
  14. I have only taken one economic class in University. 7:30am, never went to class. Get B on tests and F on everything else. Ended up with a D for the class. Never again, never again.

    After years of earning money I have just learn to be a bit conservative.

    I am still looking to buy my second lens for my camera.

    ReplyDelete
  15. 肥貓,
    看來貓生真係一級好老公...要對佢好D啦,例如聖誕送支鏡頭比佢^^!
    係喎,好耐無搵MAG...去探下佢先...

    ReplyDelete
  16. FatCat..

    有錢人的尾數,對我地黎講好大,
    最重要有心買俾老婆令她開心都係好事黎既,
    以前手袋真係越貴就越想買,
    真係可以用好耐,但係宜家!!!
    可能要既嘢唔同左,想要既嘢都唔同左..

    Denzel..
    嘜你咁好呀!!黎探我呀!!thanks!!

    ReplyDelete
  17. Desertfox,

    原來你真的有修讀過經濟! 我幾鍾意經濟這科, 經濟理論很貼近日常所見的情況, 如demand & supply, diminishing returns 等等, 不過我認識的都是很皮毛, 只屬中學程度.

    ReplyDelete
  18. Denzel,

    佢想買既鏡頭好貴架..... 支支都萬萬聲, 想攞我條貓命咩! 我都係送個iphone俾佢算啦, 不過佢家仲係考慮中, 可能要考慮一年半載, 到時有新款, 佢又要重新考慮, 最後可能唔駛送!

    買鏡頭?! 你想同D嫂講左好耐啦, 係咪?

    ReplyDelete
  19. Mag,

    我知道兩位男買家都是買來送給太太的時候, 感覺都好窩心.

    我現在很少買貴價手袋, 反而首選要輕和容量大的袋, 畢竟女仕有太多雜物.

    ReplyDelete