1.9.10

首爾行-美食篇

正如我之前所說,去韓國旅遊最大的目的是食,我們真是 "由朝食到晚",大部分時間不是飽便是很飽的感覺.


韓國有很多美式食店,如KFC, Macdonald, donut /whaffle店和各式各樣的咖啡廳;同時同地你也能找很多傳統食店,不少傳統食店舖面不什講究但食物卻很美味.





韓國傳統保健荼



這個雪榚餅很好吃,只是HK$7










這個鍋有餐肉,腸仔,蛋和公仔麵, 很像食早餐辛辣麵大什會


牛肉和豬肉的價錢相差三倍


再來燒牛肉


6 comments:

  1. 噢,講到食,我係悶人 :(

    ReplyDelete
  2. 嘩!咁多野,妳地點食得晒?

    ReplyDelete
  3. laulong,

    何解? 你不喜歡吃東西嗎? 韓國很多美味的食物.



    ebenezer,

    唔多啦, 我唔夠tim, 我同貓生都好鐘意食korean foods, 不過d野食幾又辣又 "熱氣", 喉嚨好"受罪".

    ReplyDelete
  4. 吃飽後看到這篇都好想吃呀!!

    ReplyDelete
  5. FatCat..

    咁多美食,
    最吸引我都係杯咖啡呀!!!

    ReplyDelete
  6. 瘋go,

    我肚餓都唔夠膽睇呢篇架!!!


    Mag,

    韓國好多好靚好有特色既coffee shops, 喏哂你鐘意coffee既人, 你都去啦!

    ReplyDelete